معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به محل قرارگیری اجرای طرح چشمه نور در یکی از محور‌های گردشگری استان، تاکید کرد: در اجرای این طرح به معماری اسلامی قزوین توجه ویژه شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه‌ای که به منظور ایجاد هماهنگی در تسریع پروژه چشمه نور برگزار شد، گفت: با توجه به قرارگیری این پروژه در مسیر بوستان فدک که یکی از مهمترین محور‌های گردشگری استان است، باید در ساخت ابنیه آن به سیما و منظر شهری و همچنین به معماری اسلامی توجه ویژه‌ای شود و همچنین در طراحی شهری و دسترسی بین این پروژه و پروژه بیمارستان هزار تختخوابی هماهنگی ایجاد شود.

او استفاده از نیرو‌های بومی در اجرای این طرح را بسیار مهم دانست و افزود : استفاده از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی قزوین بدون شک به پیشبرد بهتر کار کمک خواهد کرد و باید سعی شود تا جایی که مقدور است در اجرای پروژه از نیرو‌های بومی استفاده شود.

فرخ زاد گفت: پروژه چشمه نور پروژه منحصر بفرد عظیمی است و نقش بسزایی در اقتدار و توسعه علمی کشور دارد و حتی ساخت ابنیه پروژه نیز فارغ از بهره برداری آینده به منزله یک الگو و کارگاه آموزشی به شمار می‌آید که به نوعی بین دانشگاه و صنعت و کارگاه ارتباط ایجاد می‌کند.

طرح شتابگر ملی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های علمی کشور در مجموعه‌ای به نام «چشمه نور» در شمال شهر قزوین اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ک

برگزاری جلسه به منظور ایجاد هماهنگی در تسریع پروژه چشمه نور در قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.