گسترش فرهنگ صلح و سازش و رفع اختلافات بین مردم

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : گسترش فرهنگ صلح و سازش و رفع اختلافات بین مردم از لوازم ایجاد امنیت پایدار در جامعه است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدرضا عدالتخواه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : امروز در شهرستان سرپل ذهاب به جهت تلاش و همت مسئولان و همکاری مردم امنیت پایداری برقرار است.

او گفت : مجموعه دادگستری در حوزه وظایف خود باتلاش مستمر همکاران قضایی درجهت برقراری، حفظ و ارتقاء امنیت پایدار شهرستان سرپل ذهاب در تلاش هستند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: صلح و سازش از موارد مهم در برقراری امنیت است که در دستور کار دادگستری قرار گرفته است.

عدالتخوده گفت: دادگستری در تلاش است که فرهنگ صلح و سازش را در جامعه از طریق رفع اختلافات توسط بزرگان و معتمدین در مساجد، هیات های مذهبی و روستاها گسترش دهد تا با این کار هم از ورود پرونده ها به مراجع قضایی بکاهد و هم درجهت ارتقاء امنیت پایدار جامعه جامعه گام بردارد.

او از مردم خواست در راه ایجاد صلح و سازش و رفع اختلافات در جامعه همراه دستگاه قضایی بوده و در این مسیر با دادگستری همکاری نمایند.

او گفت: باتوجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، دستگاه قضایی استان درتلاش است تا نیروهای جوان را به کارگیری کرده و امروز نیز دادستان شهرستان سرپل ذهاب را از میان نیروهای انقلابی جوان انتخاب کرده است.

عدالتخواه افزود: کادر سازی خوبی از بین نیروهای انقلابی جوان در دادگستری استان کرمانشاه صورت گرفته که می تواند منشا خیرات و خدمات مناسبی برای ارائه خدمت به مردم قرار گیرند.

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد امنیت پایدار در جامعه

 

برچسب ها: قوه قضاییه ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار