در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان سیلوی ذخیره ۲۰ هزار تنی گندم در سلسله با صرف اعتبار چهار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان سیلوی ذخیره ۲۰ هزار تنی گندم در سلسله با صرف اعتبار چهار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین بهره برداری از این طرح اظهار داشت: یک و نیم میلیارد تومان از محل اشتغال پایدار روستایی به این طرح تسهیلات ۶ درصدی پرداخت شده و ۲ و نیم میلیارد تومان نیز آورده متقاضی بوده است.

علی آشتاب با اشاره به ظرفیت نگهداری ۱۰ هزارتن گندم در فاز نخست طرح، افزود: تعداد اعضای این تعاونی هفت نفر و اشتغال ایجاد شده با بهره برداری از آن نیز پنج نفر است و طرح‌های مکمل نیز خواهد داشت.

او با اشاره به طرح اشتغال پایدار روستایی و فرصت مناسب آن برای افزایش اشتغالزایی و تولید، گفت: در استان لرستان ۲۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به متقاضیان پرداخت شده که با بهره برداری از یکهزار و ۱۵۳ طرح در دست اجرا، زمینه اشتغال ۶ هزار نفر فراهم می‌شود.

امروز همچنین در آیینی دیگر شرکت کشت و صنعت گرین زاگرس ایرانیان در سلسله به بهره برداری رسید، برای ایجاد این طرح ۱۰ میلیارد ریال از محل اشتغال پایدار روستایی تسهیلات پرداخت شده و ۳۰ میلیارد ریال نیز آورده متقاضی بوده است.

این شرکت با اشتغالزایی مستقیم ۲۰ نفر توان تولید ۲۵ تن روغن در روز را برای مصارف خوراکی و دامی دارا است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان بهمراه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان در سفری یکروزه جهت بهره برداری از طرح‌های هفته دولت به شهرستان سلسله سفر کرد.

در این سفر یکروزه همچنین از مسجد در حال ساخت امام هادی (ع) شهرستان سلسله بازدید شد، مسجد امام هادی (ع) بزرگترین مسجد شهرستان سلسله بوده که در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع ساخته شده است، در معماری این مسجد از سبک سنتی و مدرن الهام گرفته شده است و دارای امکانات رفاهی مناسبی جهت برگزاری مراسمات مذهبی است.

انتهای پیام/ر

بهره برداری از سیلوی ذخیره گندم ۲۰ هزارتنی سلسله 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.