اعزام تیم او اسپرت کرمان به مسابقات قهرمانی کشور

تیم او اسپرت استان کرمان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور ـ انتخابی تیم ملی راهی همدان شد.

رئیس انجمن او اسپرت استان کرمان و سرپرست تیم اعزامی این استان به رقابت های قهرمانی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: تیم او اسپرت استان کرمان برای حضور در مسابقات او اسپرت قهرمانی کشور ـ انتخابی تیم ملی (به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ آنتالیای ترکیه) به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

او با اعلام اینکه این رویداد ورزشی طی ۴ روز برگزار می‌شود، افزود: این رقابت‌ها ۵ تا ۶ شهریور جاری در بخش بانوان برگزار شد و ۷ تا ۸ شهریور نیز در بخش آقایان پیگیری می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه تیم او اسپرت استان کرمان متشکل از ۲۰ ورزشکار در قالب تیم هلال احمر استان در این مسابقات حضور می‌یابد، تصریح کرد: مسابقات با همکاری انجمن او اسپرت و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

او بیان داشت: برگزیدگان این رقابت‌ها در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات قهرمانی جهان که قرار است ۲ تا ۶ آبان ماه ۱۳۹۸ در انتالیای ترکیه برگزار شود، اعزام می‌شوند.

رئیس انجمن او اسپرت استان کرمان به بازدید فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آکادمی او اسپرت و دیدار با ورزشکاران اعزامی به این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمان برای اعزام ورزشکاران به این رقابت‌ها وسیله نقلیه تیم اعزامی را متقبل شده است.

انتهای پیام/ب

حضور ورزشکاران کرمانی در رقابت‌های او اسپرت قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار