دانش آموز ناحیه یک اهواز به مسابقات شطرنج کشور راه یافت

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: سوگل عظیمی دانش آموز دبستان غیردولتی شمس نو این ناحیه با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات شطرنج زیر ۱۰ سال استان به مرحله کشوری راه یافت.

 صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت و گو خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ارتقاء مهارت تخصصی دانش آموزان در بخش ورزش به صورت جدی دنبال می‌شود و سوگل عظیمی دانش آموز دبستان غیردولتی شمس نو این ناحیه با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات شطرنج زیر ۱۰ سال استان به مرحله کشوری راه یافت.

او افزود: ورزش شطرنج یکی از رشته‌های ورزشی است که باعث تقویت تمرکز و قدرت تجزیه و تحلیل می‌شود و این دانش آموز با ۷ برد از ۷ بازی وصد در صد امتیازات قهرمان خوزستان شد و به مسابقات قهرمانی کشور راه یافت.

۲۲۷ دانش آموز شاهد در مدارس ناحیه یک تحصیل می‌کنند

نیسی گمراوی بیان داشت: یکصد دانش آموز فرزند شهداء، ایثارگر و آزاده در مدارس شاهد و بقیه در سایر مدارس تحصیل می‌کنند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ادامه داد: به طور کلی ۲۲۷ دانش آموز شاهد در ناحیه و ۱۰۰ دانش آموز فرزند شهید، ایثارگر، و آزاده در این مدارس تحصیل می‌کنند.  

این مقام مسئول تصریح کرد: ۱۲۷ دانش آموز شاهد نیز در مدارسی بجز مدارس شاهد این ناحیه در حال تحصیل هستند که بر اساس طرح پراکنده مدیران آن مدارس موظفند خدمات لازم را به آن‌ها ارائه نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.