استاندار اردبیل:

عملیات پایاب سد گیوی تا دو ماه آینده آغاز می‌شود

استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی پایاب سد گیوی تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه سفر به شهرستان کوثر و خلخال گفت: در سفر اخیر مدیران بانک‌های کشور مقرر شد منابع اعتباری از محل بانک کشاورزی و سپه تامین شود.

او اظهار کرد: عملیات اجرایی پایاب سد گیوی با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان آغاز شده و علاوه بر تامین آب کشاورزی در اشتغالزایی و رشد اقتصادی منطقه تاثیر گذار خواهد بود.

استاندار اردبیل ادامه داد: ایجاد صنایع تبدیلی، بسته بندی و صادرات محصولات اقداماتی است که بعد از اجرای شبکه پایاب این سد عملیاتی می‌شود.

بهنام جو با اشاره به گسترش فعالیت‌های صنعتی و تولیدی در شهرستان کوثر در یک سال و نیم اخیر گفت: آغاز فعالیت کارخانجات تولید پیچ کابینتی، شیشه اتومبیل، لوازم الکترونیک و چند واحد دیگر که در منطقه در حال شکل گیری هستند.

او بیان کرد: تلاش می‌شود با تامین تسهیلات و سرمایه در گردش برای طرح‌های اقتصادی روند رونق بخش صنعت در این منطقه سرعت گیرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد:با توجه به وجود آبدرمانی به عنوان ظرفیت گردشگری مناسب در منطقه دنبال سرمایه گذار مناسبی برای راه اندازی مجتمع آبدرمانی هستیم.

بهنام جو گفت: توسعه و تجهیز حمام سنگی این شهرستان از جمله اقدامات دیگری در راستای توسعه گردشگری می‌باشد که توسط سرمایه گذار در حال اجرا است.

او بیان کرد: تلاش می‌شود تا با وحدت رویه بین مدیران و سرمایه گذاران گامی در راستای توسعه این منطقه در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنعت و دامداری برداشته شود.

انتهای پیام/ح

اجرای شبکه پایاب سد گیوی عملیاتی می‌شود

برچسب ها: سدسازی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار