برگزاری انتخابات انجمن عکس و فیلم خرمشهر

رئیس انجمن عکس و فیلم خرمشهر گفت: کارهای مقدماتی برگزاری انتخابات انجمن عکس و فیلم خرمشهر از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عبدالله حلیات رئیس انجمن عکس و فیلم خرمشهر پنجشنبه در مراسم اکران فیلم کوتاه خرمشهر در مجتمع فرهنگی هنری خلیج‌فارس این شهرستان، گفت: بعد از وقفه‌ای سه‌ساله امسال و در آینده‌ای نزدیک هیئت‌رئیسه جدید انجمن عکس و فیلم خرمشهر انتخاب خواهند شد.

او افزود: از هفته آینده شرایط نامزدها برای شرکت در انتخابات اعلام می‌شود و انتخابات نیز به‌زودی برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن عکس و فیلم خرمشهر به افتتاح دفتر رسمی این انجمن در آینده‌ای نزدیک نیز خبر داد و گفت: به‌زودی و هم‌زمان با افتتاح پلاتو اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی خرمشهر، دفتر انجمن عکس و فیلم نیز در این محل دایر می‌شود.

حلیات ادامه داد: با داشتن محل ثابت فعالیت‌های این انجمن منسجم‌تر و بیشتر می‌شود و میزان و کیفیت تولیدات نیز روندی رو به رشد خواهد داشت.

او همچنین از ارائه طرحی برای برگزاری جشنواره استانی فیلم در خرمشهر خبر داد و گفت: انجمن عکس و فیلم خرمشهر درصدد است تا پاییز امسال جشنواره فیلمی را به‌صورت استانی برگزار کند و طرح آن برای جلب موافقت و همکاری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند ارائه می‌شود.

رئیس انجمن عکس و فیلم خرمشهرافزود: در این جشنواره بخش‌های مختلف کودک، تولیدات شهروندی و دانشجویی، مستند، پویانمایی و فیلم‌های کوتاه نیز دیده‌شده است و تا این لحظه شهرداری خرمشهر برای همکاری در راستای برگزاری این جشنواره اعلام آمادگی کرده است.

حلیات در ادامه صحبت‌هایش تجهیز انجمن را خواستار شد و گفت: فیلم‌سازی یک صنعت است و نیاز به تجهیزات حرفه‌ای دارد و کمترین وظیفه انجمن عکس و فیلم خرمشهر کمک به فیلم‌سازان به‌ویژه فیلم‌سازان جوان در تأمین این تجهیزات است اما انجمن خرمشهر فاقد هرگونه امکانات و تجهیزات است.

او ادامه داد: فیلم‌سازان خرمشهر با هزینه شخصی اقدام به ساخت اثر می‌کنند و بدون شک در اختیار بودن امکانات به‌روز می‌تواند عاملی در ارتقای کیفی کارهای هنری باشد که در همین راستا از متولیان امر درخواست می‌شود انجمن عکس و فیلم خرمشهر را برای تأمین تجهیزات یاری کنند.

انتهای پیام/ د

انتخابات انجمن عکس و فیلم

برچسب ها: انتخابات ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.