مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی:

برخی از سرفصل‌های انقلاب اسلامی در سینما مغفول مانده است

مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت:اگر به سرفصل‌های مغفول مانده انقلاب اسلامی در سینما پرداخته نشود تا ۱۰ سال آینده دیگر قابلیت بازنمایی جدی را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، وحیدجلیلی مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در دومین جشن سالانه انجمن فیلم‌سازان انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت:امروزه چند هزار فیلم‌ساز با استعداد در حوزه انقلاب اسلامی داریم که این موضوع سبب خرسندی است، با این حال ما سرفصل‌هایی در این حوزه داریم که همچنان ناگفته مانده و باید این سرفصل‌ها مورد بازنگری قرار بگیرد.

او با بیان اینکه خیلی‌ها مشتاق هستند که این سرفصل‌ها فراموش شود افزود: اگر به سرفصل‌های مغفول مانده نپردازیم تا ۱۰ سال آینده دیگر قابلیت بازنمایی جدی در عرصه مستند را نداریم و فراموش می‌شوند.

مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یک دلیلی که بخش غرب‌زده کشور نسبت به انقلاب اسلامی عناد پیدا کرده است و هنوز هم از عنادش دست برنداشته جلو زدن واقعیت انقلاب اسلامی از تخیلات آن‌ها است.

ماشاالله شاه‌مرادی بازیگر سینما و تلویزیون نیز در این مراسم گفت: سال ۶۴ که ما در حوزه انقلاب شروع به‌کار کردیم امکانات بسیار کم بود، اما در سال ۹۰ از ۳۰ فیلمی که تهیه شد ۱۰ فیلم از آن بچه‌های مشهد بوده است.

در پایان این دوره از جشن انجمن فیلم‌سازان انقلاب اسلامی خراسان رضوی تندیس اول به محسن جهانی، تندیس دوم به علی محمدخانیکی، تندیس سوم به محمدمهدی خالفی و تندیس چهارم به محمدصادق رمضانی مقدم رسید.

انتهای پیام//ز.‌ی
 

برگزاری دومین جشن سالانه انجمن فیلم‌سازان انقلاب اسلامی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.