وزیر اسبق فرهنگ و ارشاداسلامی:

مسئولان فرهنگی برای تبیین و اجرای سبک زندگی اسلامی تلاش کنند

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاداسلامی گفت:متاسفانه در فیلم‌های ما سبک زندگی غربی را ترویج می‌کنند، باید تلاش خود را برای تبیین و اجرای سبک زندگی اسلامی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سیدمحمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گناباد گفت:باید گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه تبیین شود و در انتخابات نیز به این مهم دقت کنیم.

او تصریح کرد: نباید به سمت مسائل حاشیه‌ای برویم و در گام دوم انقلاب توصیه‌های مقام معظم رهبری باید ملاک و مطالبه مردم باشد؛ مسئولان ما نباید دنبال باندبازی و جناح باشند و در مطالبه اول رهبری مباحث علمی را اولویت قرار دهند.

حسینی افزود:دشمن از اساس با نظام اسلامی مشکل دارد و هر دوره‌ای با یک رنگ وارد می‌شود، دیدید که از برجام خارج شدند و در مرحله‌ای حتی کسی که با آن‌ها مذاکره می‌کرد را تحریم کردند.

او ادامه داد: پس به این استکبار نمی‌شود اعتماد کرد؛ هر چه عقب‌نشینی سبب می‌شود تا دشمن جلو می‌آید، اما امروز در حوزه اقتصادی مشکل داریم؛ باید دستگاه‌های اجرایی کار خود را درست انجام دهند نه این که نگران فساد‌ها باشیم.

وزیر اسبق ارشاد گفت: کشور ما ظرفیت‌های فراوان دارد و می‌توانیم از این فشار‌ها خارج شویم؛ فرصت‌ها باید برابر باشد و ما در کشور چیزی به نام طبقه‌بندی نداریم و امام خمینی (ره) فرمان جهاد سازندگی دادند تا همه مثل هم باشند.

حسینی افزود:دستگاه قضایی با اختیارات خود به خوبی عمل می‌کند و در پرونده‌های فساد خوب ورود پیدا کرده‌اند و این از اختیاراتی است که مقام معظم رهبری به این قوه داده است و اثرات مثبتی در جامعه داشته است.

او ادامه داد: مبارزه با فساد فقط برعهده دستگاه قضایی نیست و خود مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید کار کنند، در این زمینه اگر درست عمل شود تاثیرات خوبی در جامعه خواهد داشت.

حسینی گفت: متاسفانه در فیلم‌های ما سبک زندگی غربی را ترویج می‌کنند و در حال ورود به فرهنگ با این موضوعات هستند، باید تلاش خود را برای تبیین و اجرای سبک زندگی اسلامی را انجام دهیم و اجازه ورود فرهنگ غرب به کشور را ندهیم و مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب این مطالبه را از مسئولان داشتند.

انتهای پیام//ز.‌ی


همایش اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در گناباد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.