رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

طرح‌های مصوب با انسجام اجرا شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: همه کارکنان سازمان تبلیغات باید در طرح‌ریزی‌ها مشارکت کنند اما زمانی که طرحی مصوب شد، باید اجرای طرح‌ها را با انسجام دنبال کنند.

طرح‌های مصوب با انسجام اجرا شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام محمد قمی ظهر پنجشنبه در ادامه برنامه سفر خود به استان یزد، در دیدار با کارکنان اداره کل و روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان استان یزد با بیان اینکه خود را خادم کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور می‌دانم، اظهار داشت: به طور قطع آنچه تاکنون انجام شده، بسیار حائز اهمیت است و تجربیات ارزشمندی که توسط کارکنان این اداره در مسیر تبلیغ دین کسب شده، در ادامه مسیر کارگشاست.

او با بیان اینکه احترام ویژه‌ای برای کارکنان تبلیغات اسلامی قائل هستم، زیرا این افراد در راه دین مجاهدت می‌کنند، افزود:، اما کار تبلیغ جدی است و همه باید در این مسیر ارزیابی شوند و کوتاهی از کسی پذیرفته نیست.

قمی خاطرنشان کرد: همه کارکنان تبلیغات اسلامی باید در طرح‌ها و برنامه‌های سازمان و برنامه ریزی برای آن‌ها مشارکت کنند، اما زمانی که در مرحله اجرا قرار گرفتیم، همه باید با یکدیگر منسجم و هماهنگ عمل کنند.

او تصریح کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی همه کارکنان دارای امنیت شغلی هستند و اطمینان داشته باشید که جابجایی‌ها بی منطق و بی ضابطه انجام نخواهد شد.

قمی با اعلام حمایت جدی خود از مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: یزد استانی فاخر است و باید به جایگاه ارزشمند خود در عرصه تبلیغ دین برسد و امیدواریم در این مسیر شاهد همراهی همگان با مجموعه تبلیغات اسلامی استان یزد باشیم.

معتقد به شعار «هر طلبه یک کتاب» هستم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این جلسه با بیان اینکه حق استان یزد است که به دوران شهید صدوقی باز گردد، اظهار داشت: یزد همواره در زمینه مجاهدت در دین و تبلیغ دین پیشتاز بوده و اکنون نیز باید این ویژگی دوباره احیا شود.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی تاکید کرد: یزد توانایی پوشش دادن تمام استان‌های جنوبی و کشور‌های دیگر را دارد و باید به این جایگاه دست پیدا کنیم.

او در مورد نشر کتاب نیز بیان کرد: به شعار هر طلبه یک کتاب اعتقاد دارم و در این راستا آموزش نویسندگی برای طلاب را در برنامه دارم.

در این نشست کارکنان و روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان یزد به بیان مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.