افتتاح طرح‌های هفته دولت در کردستان

در ششمین روز ازهفته دولت مناطق مختلف استان شاهد افتتاح، بهره برداری و آغازعملیات اجرایی طرح‌های عمرانی، خدماتی و محرومیت زدایی بود.

افتتاح طرح‌های هفته دولت در کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پروژه اتصال بلوار کمال الملک به بلوار شهدای نیروی انتظامی و سایت ورزش صبحگاهی در کمربندی آبیدر سنندج از جمله طرح ها‌یی بود که امروز در سنندج به بهره برداری رسید.

بخش کلاترزان سنندج هم امروز شاهد افتتاح پروژه‌هایی همچون بهسازی و آسفالت معابر شهر شویشه، طرح‌های تامین آب شرب روستای آویهنگ و اولین اقامتگاه بوم گردی و واحد مقاوم سازی شده دراین روستا بود.

پنج واحد مرغداری، فاز اول سنگ فرش بافت قدیمی، ایستگاه خودکار هواشناسی و داروخانه شبانه روزی بخش خصوصی و همچنین ۱۰ پروژه گازرسانی روستایی طرح‌هایی بودند که در ششمین روز از هفته دولت در بخش موچش کامیاران به بهره برداری رسید.

روستاییان شهرستان دهگلان هم شاهد افتتاح ۲۶ باب خانه مددجویی در ۱۲ روستای این شهرستان و بهسازی و آسفالت معابر روستا‌های سیس و سورال بخش بلبان آباد بودند.

در گرامیداشت هفته دولت ۱۳ طرح عمرانی خدماتی و تو لیدی در دیواندره به بهره برداری رسید.

چهار پروژه شامل مدرسه سه کلاسه روستای چطاق، زمین چمن شهرداری، راهدارخانه و سالن اجتماعات شهر یاسوکند شهرستان بیجار هم افتتاح شد.

طرح گازرسانی به روستای ژیوار با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و کلنگ گازرسانی در روستا‌های نوین، ناو، کلجی و عباس آباد و همچنین احداث مرکز آموزشی ۱۶ کلاسه در هورامان طرح‌هایی بودند که امروز و در هفته دولت به بهره برداری رسیدند .

امروز همچنیین چندین طرح عمرانی، تولیدی، صنعتی و آموزشی در شهرستان‌های بانه و مریوان مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ت

بهره برداری از چندین طرح عمرانی ،خدماتی در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.