افتتاح دومین طرح تولیدی بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

همزمان با هفته دولت دومین طرح تولیدی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام گرفته در منطقه ویژه اقتصادی لامرد به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فاطمی مدیر عامل کارخانه تولید انواع سنگ مصنوعی (سمنت پلاست) اظهار کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل ۵۰۰ مترمربع سالن سرپوشیده در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد قرار دارد که با سرمایه گذاری به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال تکمیل و با حضور مقام‌های اجرایی استان فارس و شهرستان لامرد به صورت رسمی افتتاح شد.

او ادامه داد: کارخانه تولید انواع سنگ مصنوعی با اشتغالزایی برای حدود ۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در زمینه تولید انواع قطعات بتنی و سنگ مصنوعی، انواع کفپوش، نما، جدول، دور درختی، آبراه، پله و انواع اسپیسر‌های بتنی فعالیت دارد.

 فاطمی با تاکید بر عزم مجموعه متبوعش برای گسترش فعالیت و رویکرد صادرات محور این واحد تصریح کرد: بخشی از محصولات به شهرداری ها، دهیاری‌ها و شرکت‌های خصوصی جهت زیباسازی فضای شهری و عمومی مانند پیاده رو، پارک‌ها و معابر عمومی اختصاص می‌یابد و با توجه به بازاریابی‌های صورت گرفته، به بازار‌های هدف کشور‌های مجاور صادر می‌شود.

انتهای پیام/چ

افتتاح طرح تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار