حجت الاسلام محمدحسنی:

نیرو‌های مسلح پناهگاه‌های نفوذ ناپذیر ملت هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های محترم آن‌ها صاحبان اصلی کشورند، گفت: من و شما همه مدیون شهدا هستیم.

نیرو‌های مسلح پناهگاه‌های نفوذ ناپذیر ملت هستندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سی امین یادواره شهدای روستای خیج شهرستان شاهرود، با اشاره به اقتدار نظام اسلامی ایران از نگاه دشمنان گفت: امروز تمامیت ارضی و حفظ یکپارچگی خود را مرهون نیرو‌های مسلح هستیم و این‌ها هستند که با حضور هوشمندانه و شجاعانه خود در مرز‌ها از میلیمتر میلیمتر خاک مقدس جمهوری اسلامی صیانت می‌کنند.

او افزود: امروز همه دشمنان از افسر رژیم صهیونیستی گرفته تا رهبر نمایندگان جمهوری خواه آمریکا بر قدرت ایران اذعان دارند.

حجت الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: امروز برخی از کشور‌های منطقه همچون عربستان نیز وقتی می‌خواهند فشار آمریکا را نسبت به خود کاهش دهند قدرت ایران را به رخ آن‌ها می‌کشند. آن‌ها به آمریکا می‌گویند که اگر بیش از این به ما فشار بیاورید ما رابطه خود را با ایران برقرار می‌کنیم.

او ادامه داد: ایران به نقطه‌ای رسیده که عربستانی‌ها نیز اقرار دارند که اگر با ایران هم‌پیمان شوند و ارتباط خود را با ایران برقرار کنند، می‌توانند روی آمریکا را کم کنند؛ متاسفانه آن‌ها با این که می‌دانند تنها راه حفظ منافع امت اسلامی در وحدت کشور‌های اسلامی است، اما هنوز به این اراده نرسیده اند که همسایگان باید کنار هم باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: امروز به لطف خداوند ایران تبدیل به قدرتمندترین کشور منطقه و گاهی فرامنطقه شده است.

او با اشاره به عوامل اقتدار آفرین ایران اسلامی، نصرت الهی، دلدادگی ملت ایران به فرهنگ حیات بخش تشیع به ویژه عاشورا و مهدویت، عنایات ویژه حضرت ولیعصر (عج) به شیعه خانه ایران، رهبری‌های پیامبر گونه حضرت امام (ره)، سیاست ورزی‌ها و رهبری‌های دوراندیشانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، تلاش نخبگان دانش نظامی در ساخت سلاح‌های بومی بازدارنده، اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام حضرت، ولی عصر (عج)، جان‌نثاری حسین گونه شهدا و صبر زینب گونه خانواده شهدا، مقاومت شگفت انگیز و حداکثری مردم در برابر فشار حداکثری آمریکا و صیانت هوشمندانه نیرو‌های مسلح از تمامیت ارضی و استقلال کشور را از جمله این عوامل عنوان کرد.

حجت الاسلام محمد حسنی ضمن اشاره به جان نثاری شهدا گفت: صاحب اصلی این کشور شهدا و خانواده‌های محترم آن‌ها هستند و من و شما همه مستاجر‌های شهدا هستیم؛ اگر شهدا نبودند الان مردانمان برده و زنان کنیز بودند.

او با بیان اینکه تمام نقشه‌های دشمن در حمله به سوریه و لبنان و عراق برای زمینه سازی حمله به ایران بود، اما از برکت خون شهدا تمام این نقشه‌ها نقش بر آب شد، گفت: ما امروز هرچه داریم از شهیدان است بنابراین شهدا مظهر اقتدار کشور هستند و ما باید همیشه به این نکته توجه کنیم که ما مرهون، مدیون و بدهکار شهدا هستیم و در برابر آن‌ها نیز باید وظیفه شناس باشیم.

او خاطرنشان کرد: حفظ حکومت، ایران اسلامی و حفظ یکپارچگی اسلامی کار بزرگی بود که شهیدان صورت دادند.

حجت الاسلام محمد حسنی تاکید کرد: وظیفه ما در برابر شهیدان که یکی از بزرگترین شاهکار‌های تاریخ را رقم زدند این است که یاد و خاطره عاشورایی شهدا را زنده نگه داریم.

او، تکریم حقیقی و اعتقادی بازماندگان شهدا مشارکت حداکثری همراه با انتخاب اصلح در انتخابات‌ها، امید آفرینی نسبت به آینده کشور، عملی کردن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، حضور فعال در گروه‌های بسیج و مقاومت مردمی، حمایت مادی و معنوی از نیرو‌های مسلح و عزم همگانی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت، ولی عصر (عج) را از جمله وظیفه‌های مردم نسبت به شهدا عنوان کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که کاری کند که مردم ولایی و انقلابی پای صندوق‌های رای نروند و در عوض کسانی پای صندوق‌های رای بروند تا غیرولایی‌ها رای بیاوند و در زمین دشمن بازی کنند و گل به خودی بزنند.

حجت الاسلام محمدحسنی اذعان کرد: آینده جمهوری اسلامی به مراتب از حال و گذشته بهتر خواهد بود و ما باید این را چهره به چهره و نفر به نفر و نسل به نسل منتقل کنیم که امروز موقعیت ما بسیار فراتر و بهتر از گذشته است و آینده نیز به مراتب از امروز بهتر خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره اهمیت و ضرورت پایگاه‌های بسیج گفت: این پایگاه‌های بسیج مردمی شعبه‌ای از دانشگاه کربلای ابا عبدالله الحسین (ع) در سرزمین ایران اسلامی است بنابراین پایگاه‌های بسیج باید پر باشد از انسان‌های ولایی و انقلابی آماده دفاع از میراث شهیدان هستند.

وی با بیان اینکه بالاترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است، اذعان کرد: مسئولان ما باید بدانند که خدمتگزاران ملت هستند و با اخلاص هرچه تمام در خدمت مردم باشند.

حجت الاسلام محمدحسنی با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح پناهگاه‌های نفوذ ناپذیر ملت هستند، خاطرنشان کرد: اگر ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج مردمی نبودند الان ایران نبود؛ امروز تمامیت ارضی و حفظ یکپارچگی خود را مرهون نیرو‌های مسلح هستیم و این‌ها با حضور هوشمندانه در مرز‌ها از میلیمتر میلیمتر خاک مقدس جمهوری اسلامی صیانت می‌کنند.

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: دست‌هایی در پی تضعیف سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی و دیگر نیرو‌های مسلح هستند که باید شش دانگ حواسمان جمع باشد.

او ادامه داد: همه باید بدانیم که این نهضت و انقلاب مقدمه ظهور حضرت ولیعصر (عج) است و ما اگر می‌خواهیم میراث شهیدان را حفظ کنیم و وظیفه خود را نسبت به آن‌ها به درستی انجام دهیم باید شبانه‌روز برای زمینه سازی ظهور حضرت، ولی عصر (عج)؛ تلاش کنیم که خوشبختانه قاطبه ملت چنین هستند.

حجت الاسلام محمدحسنی در پایان گفت: باید با سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، حفاظت اطلاعات ارتش و نیروی انتظامی جهت حفظ نظام اسلامی که بالاترین واجب است همکاری مومنانه صورت دهیم.

انتهای پیام/

نیرو‌های مسلح پناهگاه‌های نفوذ ناپذیر ملت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار