نماینده مردم تهران گفت: رفسنجانی می‌خواست ایران نمونه و الگوی کشور‌های اسلامی شود که مردم حسرت امارات و ترکیه را نخورند.

1به گزارش خبرنگار حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در آیین نخستین سالگرد افتتاح خانه موزه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که در حسینیه جماران برگزار شد، با بیان اینکه امروز اولین سالروز افتتاح موزه مرحوم هاشمی و روز تولد آن مرحوم است، اظهار کرد: زنده ماندن نام و راه بزرگانی همچون حضرت امام (ره)، شهیدان مطهری، بهشتی و مرحوم هاشمی رفسنجانی به مثابه زنده نگه داشتن اندیشه آنهاست.

او با بیان اینکه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی خصلت‌های نیکی و ماندگاری داشت که منحصر به خود او بود، ادامه داد: هاشمی رفسنجانی چیزی را که به مصلحت جامعه تشخیص می‌داد آبروی خود را پای آن می‌گذاشت و این کار او مصداق جمله شهید مطهری است که فرمود مصلح کسی است که ضعف‌های جامعه را ببیند و مطرح کند حتی اگر به قیمت از دست دادن محبوبیتش تمام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پذیرش قطعنامه ۵۹۸ نمونه از خود گذشتگی مرحوم هاشمی بود و او حاضر شد تمام مسئولیت پذیرش قطع نامه را به عهده بگیرد و خود را سپر بلای امام و انقلاب کند.

او در پایان گفت: مرحوم هاشمی ایران را سربلند و پیشرفته می‌خواست و تمام وجودش در گرو این مفهوم بود. او می‌خواست ایران نمونه و الگوی کشور‌های اسلامی شود که مردم حسرت امارات و ترکیه را نخورند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، علی مطهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار