زیرگذر بهارستان پس از سال‌ها افتتاح شد

پروژه زیرگذر بهارستان که در سال ۹۳ کلنگ زنی شده بود، امروز و پس از سال‌ها چشم انتظاری مردم شهر خرم‌آباد به بهره‌برداری رسمی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  پروژه زیرگذر بهارستان که در سال ۹۳ کلنگ زنی شده بود، امروز و پس از سال‌ها چشم انتظاری مردم شهر خرم‌آباد به بهره‌برداری رسمی رسید.

پروژه زیرگذر بهارستان خرم‌آباد در ششمین روز از هفته دولت با حضور سید موسی خادمی استاندار لرستان و دیگر مسئولان استانی بهره‌برداری رسمی شد.

این پروژه عمران شهری در سال ۹۳ و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور کلنگ زنی شده بود و بار‌ها به تعطیلی کشیده شده بود.

زیرگذر بهارستان در طول اجرایی شدن وعده‌ها و بازدید‌های چندین مسئول و مدیر را تجربه کرد و در نهایت امروز و پس از حدود ۶ سال به بهره برداری رسید. پروژه‌ای که به گفته بسیاری از کارشناسان از ابتدا الزام اجرایی نداشت و دردی از مشکلات ترافیکی مردم را دوا نمی‌کرد.

این در حالی بود که در طی این سال‌ها با هر بارش باران زیرگذر بهارستان به استخری روباز تبدیل می‌شد و تردد مردم منطقه را با مشکل جدی مواجه می‌کرد.

از ابتدای عملیات اجرایی زیرگذر بهارستان که به گفته مسئولان بدون قرارداد رسمی و تنها با قول و قرار‌های شفاهی میان مسئولان استانداری و شهرداری آغازشده بود، شاهد وقفه‌های طولانی در پیشرفت کار بودیم و امروز با کاهش طول پروژه بالاخره افتتاح رسمی شد.

بر اساس این گزارش، این تقاطع ابتدا به طول ۱۴۰۰ مترمربع، عرض محور ۸۰ متر و عرض ۳۰ متر با دو برگردان آغاز شده بود که سال گذشته برای تسهیل و تسریع در روند ساخت آن با اجرای مهندسی ارزش و اصلاح‌بخشی از طول زیرگذر و تغییر روش‌های اجرا، در هزینه‌ها صرفه‌جویی و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ب

افتتاح رسمی زیرگذر بهارستان پس از سال‌ها چشم انتظاری

برچسب ها: شهرداری ، افتتاحیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار