امام جمعه ایلام؛

امنیت و آرامش امروز جامعه حاصل تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با قدر دانی از اقدامات پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام گفت:امنیت و آرامش امروز جامعه حاصل تلاش شبانه روزی جان بر کفان نیروی انتظامی است.

امنیت و آرامش امروز جامعه حاصل تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت السلام و المسلمین نوراله کریمی تبار در دیدار با کارکنان پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام با اشاره به وجود حساسیت و ظرافت خاص مأموریت‌های پلیس امنیت اخلاقی، در خصوص توجه مسئولان و کارکنان به ویژه پلیس امنیت اخلاقی به اهداف و برنامه‌های بلند مدت دشمن جهت هدف قرار دادن بنیان خانواده‌ها و نسل جوان و ایجاد بی بند و باری اخلاقی در سطح جامعه تاکید کرد.

او اضافه کرد: امروز دشمنان با نا امید شدن از جنگ سخت علیه کشورمان، در سال‌های اخیر با استفاده از جنگ نرم و ترویج فرهنگ بی بند و باری به مقابله برخاسته اند که این وظیفه پلیس را برای دفاع از ارزش‌های ایرانی و اسلامی سخت‌تر می‌کند.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: الحمدالله نیروی انتظامی در سال‌های اخیر گام‌های بلندی را در راستای تامین امنیت و آرامش مردم برداشته است و امروز این آرامش برای آحاد جامعه قابل لمس است.

او به ضرورت برگزاری کلاس‌های آموزشی و آگاه سازی برای طیف دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم با موضوع آشنایی با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی، اشاره کرد و گفت: هرچه قدر در زمینه آموزش و آگاهسازی تلاش کنیم به همان اندازه در پیشبرد اهداف موفق خواهیم بود.

حجت الاسلام کریمی تبار بر لزوم برخورد جدی و قاطع با مظاهر علنی فساد به ویژه باند‌ها و شبکه‌های سازمان یافته فساد و فحشاء، اجرای طرح ناظر با استفاده از تمام ظرفیت موجود، اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی در جهت برقراری آرامش روحی و روانی و افزایش احساس امنیت عمومی در بین شهروندان، برخورد با اخلال گران نظم و امنیت، مدنظر قرار دادن رضایت حق تعالی در انجام مأموریت‌های محوله و رعایت حدود شرعی و حقوق شهروندی تاکید کرد.

امام جمعه ایلام با آرزوی توفیقات روز افزون برای کارکنان پلیس امنیت اخلاقی گفت: انتظار است کارکنان پلیس امنیت اخلاقی با تعامل مطلوب و هرچه بیشتر با سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی استان در راستای حفظ و ارتقاء اعتقادات معنوی و مذهبی خود اهتمام لازم را به عمل آورده و توسل به خداوند سبحان و ائمه اطهار (علیهم السلام) را در اجرای مأموریت‌ها سرلوحه خود قرار دهند.

سرهنگ علی جمشید پور رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار با تشریح وظایف و رویکرد‌های مختلف پلیس امنیت اخلاقی، مجموعه اقدامات فرهنگی، ایجابی و سلبی به عمل آمده در حوزه عفاف و حجاب، عملیاتی شدن طرح ناظر ۱ و گزارشی از عملکرد پلیس امنیت اخلاقی در سال جاری گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/غ

لزوم اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی در جهت برقراری آرامش شهروندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.