عرضه تلفن‌های وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو با اندروید ۱۰

شرکت وان‌پلاس اعلام کرد که قصد دارد دو گوشی جدید خود را با نسخه جدید اندروید روانه بازار کند.

عرضه تلفن‌های OnePlus 7 و 7 Pro با اندروید ۱۰به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت وان‌پلاس یکی از شرکت‌های نسبتا نوپا و موفق در دنیای تلفن‌های همراه است که پس از گذشت چند سال از فعالیتش توانست سهم نسبتا خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد و از آنجایی که این شرکت بروزرسانی‌هایی متعددی را پس از عرضه هر کدام از دستگاه‌هایش منتشر می‌کرد، توانست به خوبی نظر کاربران را جلب خود کند. این شرکت در حال حاضر روی تلفن‌های همراه جدید خود که OnePlus 7 و 7 Pro نام دارد، کار می‌کند و احتمالا قصد دارد این دو تلفن همراه را با اندروید ۱۰ وارد بازار کند.

شرکت گوگل قصد دارد در سوم سپتامبر سال جاری، عرضه نسخه بعدی سیستم عامل خود را برای گوشی Pixel آغاز کند. پس از معرفی این نسخه از اندروید، شرکت وان‌پلاس برای بهینه سازی و آزمایش آن روی OnePlus 7 حداقل به دو هفته زمان نیاز خواهد داشت. اما ظاهرا این شرکت قصد دارد با معرفی اندروید ۱۰ به سرعت آن را برای گوشی مذکور منتشر کند که کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد.

عرضه تلفن‌های OnePlus 7 و 7 Pro با اندروید ۱۰

همچنین طبق اعلام برخی از منابع آگاه احتمالا شرکت وان‌پلاس قصد دارد با معرفی اندروید ۱۰، این نسخه از اندروید را برای گوشی وان‌پلاس ۷ پرو نیز عرضه کند. علاوه بر این مدیر پشتیبانی OnePlus اعلام کرده است که به احتمال بسیار زیاد اندروید ۱۰ در سوم سپتامبر برای کاربران عرضه شده و روی گوشی‌های جدید این شرکت نصب خواهد شد. اما با این حال باز هم باید منتظر اعلام رسمی شرکت وان‌پلاس باشیم و ببینم آیا این شرکت قصد تغییر دادن در نسخه خام اندروید را دارد یا قرار است نسخه جدید اندروید را با همان ظاهری که گوگل معرفی می‌کند، در دسترس کاربرانش قرار دهد.


بیشتر بخوانید: ظاهر گوشی Pixel 4 گوگل فاش شد


اطلاعات بیشتری از تصمیم شرکت وان‌پلاس در دسترس نیست و باید منتظر اعلام رسمی این شرکت در روز‌های آینده برای عرضه نسخه جدید اندروید باشیم.

انتهای پیام/

گوشی‌های جدید وان‌پلاس با اندروید ۱۰ عرضه خواهند شد

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار