بگوویچ: ما تیم برتر میدان بودیم/ دستیارم به جلسه با مارک ویلموتس می‌رود

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در انتهای بازی سایپا ما را تحت فشار قرار داد، اما نتوانست موقعیتی را ایجاد کند.

بگوویچ: ما تیم برتر میدان بودیم/ دستیارم به جلسه با مارک ویلموتس می‌رودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینگو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از تساوی تیمش مقابل سایپا گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. کنترل بازی در ختیار گل گهر بود و بازیکنانم بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

او بیان کرد: در انتهای بازی سایپا ما را تحت فشار قرار داد، اما نتوانست موقعیتی را ایجاد کند. در هر صورت به هر ۲ تیم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره عملکرد داور و اعتراض بازیکنانش گفت: درباره داور و عملکرد او هیچ وقت صحبت نمی‌کنم. ابتدا باید فیلم بازی را ببینم، زیرا بازیکنانم خیلی معترض بودند.

بگوویچ تصریح کرد: سبک بازی ما این است که روی زمین بازی و پاس کاری کنیم. شاید زیاد نفوذ نکردیم به منطقه جریمه، اما اعتقاد دارم بازی خوبی از تیم ما شاهد بودید. کیفیت زمین به شدت بد بود نه فقط برای ما بلکه برای هر ۲ تیم.

او گفت: پیمان رنجبری در ابتدای اردوی آماده سازی خیلی خوب بود، اما در تمرینات تیم ملی مصدوم شد. او به زودی به اوج باز می‌گردد.

بگوویچ خاطر نشان کرد: متاسفانه امشب به کرواسی می‌روم و دستیارم در جلسه با مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال حاضر می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار