ابومجاهد: مقاومت فلسطین با حزب‌الله متحد است

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد میان نیرو‌های مقاومت و حزب‌الله در عرصه‌های تصمیم‌گیری و میدانی اتحاد وجود دارد.

ابومجاهد: مقاومت فلسطین با حزب‌الله متحد استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ابومجاهد، سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین در گفت‌وگو با این شبکه تلویزیونی گفت نیرو‌های مقاومت با حزب‌الله لبنان متحد هستند. 

او گفت: میان نیرو‌های مقاومت فلسطین و حزب‌الله در عرصه‌های تصمیم‌گیری و میدانی اتحاد وجود دارد. حزب‌الله لبنان در تمامی شرایط در کنار نیرو‌های مقاومت فلسطینی قرار گرفته است و به مقاومت فلسطینی کمک کرده و در پشتیبانی تسلیحاتی از نیرو‌های مقاومت نقش داشته است. با کمک‌هایی که به ما شده است توانمندی موشکی ما کاملاً تقویت شده است و ما از توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستیم و برای هر رویداد جدیدی آماده هستیم.

این  سخنگو افزود: نیرو‌های مقاومت فلسطینی در هر جنگی که رخ دهد شگفتی‌هایی را رقم خواهد زد، حزب‌الله لبنان هم همین گونه است. صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که وقتی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، وعده‌ای می‌دهد حتماً به آن وعده، جامه عمل می‌پوشاند.

ابومجاهد در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در برابر ائتلاف و همبستگی نیرو‌های مقاومت، تاب بیاورد.

او درباره موضع همسوی برخی کشور‌های عربی همچون بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: قدرتمند کسی است که با اتکای به خداوند، قدرتمند باشد نه آنکه به پشتوانه اسرائیل یا هر قدرت منطقه‌ای دیگر که احساس قدرت کند آن هم قدرت‌هایی که کارشان ستم و مرگ‌آفرینی است. به تمامی سران کشور‌های عربی که به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند می‌گویم تاریخ به کسانی که علیه ملت فلسطین توطئه کرده اند رحم نخواهد کرد. تاریخ به آن‌ها که برای کشتار زنان و کودکان فلسطینی دسیسه‌چینی می‌کند، رحم نخواهد کرد.

سخنگوی نیروهای مقاومت فلسطین افزود: نبض امت اسلامی با جهاد و مقاومت می‌تپد. امت اسلامی حامی مقاومت اسلامی و مقاومت فلسطینی است امت اسلامی حامی ایران است؛ چرا که این کشور از مقاومت حمایت می‌کند و در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است. تداوم حالت نبرد و مبارزه با رژیم صهیونیستی شرافت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار