سرپرست فرمانداری بوکان مطرح کرد؛

حوزه فرهنگی بوکان دچار رکود شده است

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: حوزه فرهنگی این شهرستان دچار رکود شده و نباید از نقد‌هایی که نسبت به این حوزه مطرح می‌شود فرار کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان در دومین همایش نقش رسانه در توسعه، ضمن تاکید بر نقش پررنگ رسانه در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، گفت: باور من همیشه بر این بوده که باید بیشتر از کار‌های عمرانی، فعالیت‌های فرهنگی انجام شود.

او با بیان اینکه ورود رسانه به حوزه فرهنگی بسیار ارزشمند است، افزود: مدتی قبل که بحث ” رکود فعالیت‌های فرهنگی در بوکان” از سوی یکی از رسانه‌ها مطرح شد، من خوشحال شدم و از این نقد استقبال کردم.

خسروپور تاکید کرد: وقتی می‌بینیم که در حوزه فرهنگی دچار رکود شده ایم و ضعیف عمل می‌کنیم، نباید از نقد فرار کنیم، چون رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی باید این مسائل را هشدار دهد.

سرپرست فرمانداری بوکان ضمن اشاره به اینکه این شهرستان از نظر فرهنگی، در جنوب آذربایجان غربی دارای مرکزیت است، تصریح کرد: بوکان دارای مشاهیر و مفاخر بسیاری است که رسانه‌ها وظیفه دارند با برجسته کردن این افتخارات، حس تعلق خاطر به این شهر را در میان شهروندان ترویج دهند.

انتهای پیام/م

 

برگزاری دومین همایش نقش رسانه در توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.