امدادرسانی به ۲۸۸ فقره حادثه در سطح استان اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۲۸۸ فقره حادثه در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سفر به شهرستان گرمی با اشاره به اینکه امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۵ ماهه اول سالجاری به ۲۸۸ فقره حادثه در سطح استان اردبیل امدادرسانی کردند.

او افزود: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف و ماموریت‌های خود برنامه‌های مختلف امدادی، آموزشی و فرهنگی برگزار می‌کند که بدون حمایت و پشتیبانی مسئولان شهرستانی این کار‌ها به سختی انجام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی جمعیت هلال احمر تحقق شعار «هر خانوار یک امدادگر» است، تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف دوره‌های آموزشی متعددی تدارک دیده ایم و امیدواریم با حمایت مسئولان شهرستانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان گرمی هم بیش از پیش در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی اهتمام بورزیم.

معبودی ادامه داد: شهرستان گرمی هم آبستن حوادث مترقبه و غیرمترقبه است و افراد با حضور در دوره‌های آموزشی می‌توانند تا زمان رسیدن نیرو‌های امدادی به یاری خود و خانواده هایشان بشتابند.

او اضافه کرد: جمعیت هلال احمر مورد وثوق مردم و مسئولان است و داوطلبان، نجاتگران و امدادگران این جمعیت برای امداد و نجات مردم به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ح

امدادرسانی به حادثه دیدگان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.