روایت یک روزنامه‌نگار از گسترش آقازادگی در کشور

یکی از روزنامه نگاران کشور در جریان خبر خروج فرزند رئیس دولت اصلاحات از کشور به بهانه تحصیل، نقد جالبی داشت.

روایت یک روزنامه‌نگار از گسترش آقازادگی در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آقازادگی از پدیده‌های جدید جامعه ماست که چندی است متاسفانه باب شده است. برخی از مسئولین جدید و قدیم نظام با پولهایی که از دولت دریافت می‌کنند، فرزندان خود را به بهانه‌های مختلف تحصیلی و حرفه‌ای و تحقیق و پژوهش و غیره به کشورهای دیگر می‌فرستند اما دیگر خبری از بازگشتنشان نمی‌شود و همانجایی که رفتند ماندگار می‌شوند. قصه جالب و دردناکی است اینکه نظام را چنین افرادی به دست می‌گیرند و نمک به زخم مردم می‌ریزند. 

در ادامه همین جریانها، به تازگی اخباری مبنی بر مهاجرت و پناهندگی فرزند رئیس دولت اصلاحات به خارج از کشور منتشر شده که واکنش‌هایی را در پی داشته است. ناگفته نماند که این سومین فرزند وی است که به بهانه تحصیل از کشور خارج می‌شود. 

مسعود پیرهادی از روزنامه نگاران کشور در خصوص این خبر در پستی توئیتری نوشت:

«آقای خاتمی! شنیدیم عماد، سومین فرزند شما هم برای زندگی به خارج رفت؛ امیدوارم راست نباشد.‌ ای کاش در زمانی که مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند، کنار نرگس و لیلا و عماد‌های کشورشان بودند نه عافیت خویش. خارج نشینی آقازاده‌ها از هر جناحی خصوصا در این شرایط، ناجوانمردی است».

روایت یک روزنامه‌نگار از گسترش آقازادگی در کشور

انتهای پیام/ 

برچسب ها: آقازاده ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار