فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان خبر داد؛

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان

سرهنگ عبدالله حسنی گفت: ۶۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مرفین و ۱۲۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک باند قاچاق مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: با پیگیری‌ها و تلاش چند ماهه اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر از شرق به مناطق مرکزی کشور به دست آمد.

او افزود: رصد‌های بعدی ماموران پلیس سمنان حکایت از انبارسازی بخشی از یک محموله بزرگ در اطراف تهران توسط اعضای یک باند داشت و بخش دیگر محموله نیز در حال انتقال بود.

این مقام انتظامی به همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و استان‌های البرز و غرب تهران در این عملیات اشاره و تصریح کرد: ماموران با توقیف یک دستگاه سواری پژو متعلق به اعضای این باند در فردیس کرج ۶۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مرفین و ۱۲۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان بیان کرد: ادامه این عملیات منجر به شناسایی مخفیگاه و دستگیری عضو اصلی باند در اسلامشهر شد.

حسنی با اشاره به کشف دو دستگاه سواری و دستگیری سه سوداگر مرگ در این عملیات، بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در این عملیات برق آسا یک تن و ۲۴۸ کیلوگرم تریاک را نیز کشف کردند.

بالغ بر چهار تُن و ۶۹۰ کیلوگرم انواع موادمخدر بهار ۹۸ در استان سمنان کشف شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۶۵ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام / م

کشف ۱.۴ تن مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار