رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز از وضعیت پارک ها و بوستان های سطح شهر بازدید کرد.

رونق زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز در بازدید از بوستان آزادی و تقدیر از همیاران فضای سبز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: هدف  از این بازدید بررسی وضعیت پارک ها و فضای سبز شهری به لحاظ ایمنی، شرایط رفاهی و پوشش فضای سبز است.

او، بیان کرد: شهرداری شیراز دارای بیش از ۶ هزار هکتار فضای سبز است که ۲ هزار هکتار از این فضا به شکل عمومی و همین مقدار نیز در ارتفاعات وجود دارد که یک هزار هکتار فضای سبز نیز مربوط به باغات قصرالدشت است.

رونق زاده تصریح کرد: بخش خصوصی  در این راستا حمایت بخشی از فضای سبز عمومی و ارتفاعات را بر عهده دارد .

سید عبد الرضا دستغیب مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز  نیز  افزایش امکانات رفاهی و خدماتی در پارک ها و بوستان های شهری، نگهداری از فضا‌های سبز شهری را از اهداف مهم مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز برشمرد.

او،ادامه داد: همیاران فضای سبز افرادی  هستند که داوطلبانه وقت خود را صرف مشارکت در کار‌های عام المنفعه شهری می‌کنند، و در حال حاضر گام های موثری در راستای توسعه بوستان‌های جنت، خلدبرین و آزادی  برداشته اند.

دستغیب با اشاره به اینکه شهروندان در خصوص زیبا سازی فضا‌های سبز در شیراز همکاری‌های لازم را داشته اند، افزود: پارک ها و فضاهای سبز از یک طرف موجب بهبود وضعیت زیست محیطی شهرها می شود، و از سوی دیگر شرایط مناسبی را برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان فراهم می کنند.

مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز اضافه کرد: از افرادی که داوطلب همکاری با همیاران فضای سبز هستند دعوت می‌شود که به دفتر مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز واقع در خیابان مشیر فاطمی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

بازدید رئیس فضای  سبز شهرداری شیراز از وضعیت پارک ها و بوستان ها در سطح شهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار