اولین گروه زائران خانه خدا به کرمان برگشتند

جانشین حج و زیارت استان کرمان و مسئول عملیات حج تمتع امسال استان کرمان گفت: پرواز اولین گروه حجاج کرمانی یک ساعت زودتر از موعد مقرر در فرودگاه کرمان به زمین نشست.

اولین گروه زائران خانه خدا به کرمان برگشتندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  اولین پرواز حجاج  خانه خدا از استان کرمان با ظرفیت ۲۶۹ نفر مربوط به شهرستان بم در ساعت ۱۳:۲۵ با یک ساعت تعجیل وارد دیار کریمان شد.

در مراسم استقبال از زائران خانواده های این زوار و نیز جمعی از مسئولین اجرایی و امنیتی استان حضور داشتند.

 شمس الدینی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان به همراه، نماینده دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان کرمان با اهدا گل و شیرینی از این زوار استقبال کردند.

محمدعلی مجد جانشین حج و زیارت استان کرمان و مسئول عملیات حج تمتع امسال استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اولین پرواز حجاج استان کرمان ساعت ۱۳:۲۵ امروز یک ساعت زودتر از ساعت پیش بینی شده وارد دیار کریمان شد.

او افزود: پیش از این قرار بود این پرواز ساعت ۱۰:۰۵ فرودگاه جده را به سمت فرودگاه کرمان ترک کند و ساعت ۱۴:۳۰ وارد کرمان شود؛ اما، با مهیا بودن شرایط، پرواز ساعت ۹:۳۰ آغاز و زائزان ساعت ۱۳:۲۵ به کرمان وارد شدند.
مجد افزود: اولین پرواز حجاج استان کرمان با ظرفیت ۲۶۹ نفر، مربوط به شهرستان کرمان و بم بودند.

قرار است ۳ هزار و ۴۲۰ زائر خانه خدا و ۲۱۷ نفر از عوامل حج تمتع امسال استان کرمان در قالب ۱۵ پرواز تا ۱۴ شهریور از فرودگاه جده به کرمان برگردند که اولین پرواز امروز به زمین نشست.

انتهای پیام/ح

پرواز اولین گروه حجاج کرمانی یک ساعت زودتر از موعد مقرر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار