برگزاری جشنواره شهر جهانی انگور در ملایر/ آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۱۳۰ طرح در هفته دولت

فرماندار شهرستان ملایر از برگزاری جشنواره شهر جهانی انگور در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره شهر جهانی انگور در ملایر/ آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۱۳۰ طرح در هفته دولتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، قدرت‌الله ولدی رماندار شهرستان ملایر در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در هفته دولت ۱۳۰ طرح  افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد، اظهار کرد: برای  طرح‌های افتتاحی ۲۶۵ میلیارد تومان و برای پروژه‌های کلنگ‌زنی نیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

او  به برگزاری موفق جشنواره مبل و منبت ملایر اشاره کرد و افزود: جشنواره شهر جهانی انگور نیز بعد از ماه محرم و صفر در ملایر برگزار خواهد شد.

ولدی با بیان اینکه در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر جهاد کشاورزی و همراهی باغداران برای اجرای طرح فراز هستیم،گفت: برای اجرای طرح مقرر شده جهاد کشاورزی استان کمک لازم را در این زمینه به کشاورزان داشته باشد.

فرماندار ملایر با بیان اینکه برای توسعه شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته و برنامه‌های زیادی نیز در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: جنگلکاری ورودی‌های شهر و پایین دست سد کلان از جمله اقدامات است.

او با بیان اینکه روند توسعه در حوزه‌های مختلف در شهرستان ملایر شتاب گرفته است تصریح کرد: همه مدیران و دستگاه‌ها باید تلاش کنند خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهند.

فرماندار شهرستان ملایر ایجاد اشتغال، رونق تولید و بهبود معیشت مردم را از اولویت‌های کاری در شهرستان دانست و گفت: بانک‌ها و مسوولان باید برای رسیدن به این اهداف همکاری لازم را داشته باشند.

او با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان ملایر در حوزه کشاورزی افزود: با وجود بیش از ۱۰ هزار هکتار باغ انگور و تولید سالانه بیش از ۲۵۰ هزار تن انگور در ملایر اجرای طرح فراز در دستور کار قرار دارد که با اجرای این طرح تولید محصول به سه برابر افزایش می‌یابد.

ولدی در ادامه از ایجاد ایستگاه زلزله‌نگاری شهرستان ملایر با محوریت پوشش شهر‌های جنوب استان در روستای زاغه انوج خبر داد و تصریح کرد: این پروژه کلنگ‌زنی شده است.

فرماندار  ملایر با بیان اینکه کار‌های اداری این پروژه با همکار ستاد مدیریت بحران استان پیگیری شده است افزود: اعتبار لازم برای این پروژه یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

او با اشاره به برگزاری انتخابات در دوم اسفندماه گفت: مسوولان باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور همه امکانات را بسیج کنند.

فرماندار شهرستان ملایر حضور در جلسات شبانه انتخاباتی برای مدیران و مسوولان دولتی را ممنوع اعلام کرد.

ولدی در ادامه از احداث ایستگاه زلزله‌نگاری شهرستان ملایر در زاغه خبر داد و گفت: قرار است این ایستگاه با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ساخته شود.

در ادامه از مدیران برتر شهرستان که در حوزه کاری خود در ارزیابی کارشناسان استانی امتیاز لازم را کسب کرده بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/د.ا

جشنواره «شهر جهانی انگور» در ملایر برگزار می‌شود

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.