افزایش ظرفیت تصفیه خانه آب شرب آغاجاری به بیش از ۹ هزار مترمکعب

فرماندار شهرستان آغاجاری گفت: ظرفیت تصفیه خانه آب شرب این شهرستان به ۹ هزار و ۶۰۰ مترمکعب افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پاکدل فرماندار آغاجاری در آخرین روز از نمایشگاه هفته دولت که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز برگزار شد، در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان گفت: درحال حاضر پروژه عظیمی در دست اجرا است که سبب افزایش ظرفیت تصفیه آب شرب در این شهرستان می‌شود.

او بیان داشت: تاکنون ظرفیت مخزن تصفیه خانه آب شرب این شهرستان ۶ هزار متر مکعب بوده که با پیگیری‌های متعدد، این ظرفیت به ۹ هزار و ۶۰۰ متر مکعب افزایش می‌یابد.

پاکدل افزود: در گذشته، سیستم تصفیه آب شرب در این شهرستان به صورت سنتی تبود که با عملیاتی که هم اکنون درحال انجام است، به شکل اتوماسیون یا مکانیزه نغییر خواهد کرد.

اصلاح ۱۲ کیلومتر شبکه آب شهری

فرماندار شهرستان آغاجاری تصریح کرد: اصلاح حدود ۱۲ کیلومتر از شبکه آب شهری این شهرستان انجام شد و مابقی شبکه که دچار مشکل یا فرسودگی هستند در دست اقدام است.

این مقام مسئول، حفر و کلنگ زنی ۲ حلقه چاه نفت و خطوط انتقال نفت و گاز را از دیگر اقدامات انجام شده در هفته دولت عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم بخشی از مشکلات شهرستان را هموار نماییم و سبب رضایتمندی شهروندان شویم.

پاکدل به کلنگ زنی بند خاکی بخش جولکی در شهرستان آغاجاری با اعتباری حدود ۷۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: هم اکنون عملیات اجرایی این پروژه در دست اجرا است.

او بیان کرد: تعریض و ایمن سازی ۳ کیلومتر از محور آغاجاری به بهبهان به پایان رسیده و بزودی افتتاح خواهد شد.

عملیات احداث استخر درحال انجام است

فرماندار شهرستان آغاجاری احداث استخر را از مطالبات اهالی این شهرستان عنوان کرد و اذعان داشت: با پیگیری‌ها انجام شده، پارسال با تامین زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و زیربنایی حدود یک هزار و ۴۰۰ متر مربع برای احداث استخر و کلنگ زنی آن و تامین اعتباری معادل ۳۰ میلیارد ریال عملیات احداث آن به سرعت و با قدرت در حال انجام است.

افتتاح ۳ باب مدرسه در روستا‌ها

پاکدل ادامه داد: در هفته دولت، ۳ باب مدرسه در مناطق روستایی بخش جولکی این شهرستان از جمله؛ مدرسه شهید سادات در روستای چم نظامی و ۲ مدرسه در روستای آب باران یک افتتاح شد.

او به کلنگ زنی مجتمع گردشگری مارون یا همان آب باران یک اشاره و تصریح کرد: هدف از این احداث و افتتاح این مجتمع را تامین محیطی سالم و با نشاط برای تفریح شهروندان است که با اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان، بزودی افتتاح و آماده استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.