آغاز مسابقات فوتسال بانوان استان کرمان در بردسیر

مسابقات فوتسال بانوان استان کرمان در رده سنی نونهالان از صبح امروز به میزبانی شهرستان بردسیر آغاز شد.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات فوتسال بانوان استان کرمان در رده سنی نونهالان در دو گروه و با شرکت ده تیم از صبح امروز در شهرستان بردسیر آغاز شد.

او افزود: تیم‌های کمیل کرمان، شهید صادقی زرند، شهرداری بم، آزرم رفسنجان و مجتمع صبا عنبرآباد در گروه الف و تیم‌های شهرداری سیرجان، گلستان الف، هیئت فوتبال نرماشیر، شهرداری بردسیر و گلستان "ب" هم در گروه ب این مسابقات قرار دارند.

امیرخسروی با بیان این که طبق برنامه‌ریزی انجام شده بازی فینال این مسابقات در روز سه‌شنبه دوازدهم شهریور ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مسابقات به مدت سه روز به طول می انجامد که از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود می کنند.

او بیان داشت: همان طور که اعلام شده بود مسابقات فوتسال در تمامی رده‌های سنی در بخش بانوان برگزار خواهد شد که تاکنون در رده سنی امید و نوجوانان این اتفاق رخ داده و هم اکنون در رده سنی نونهالان نیز مسابقات در حال برگزاری است.

امیرخسروی افزود: برگزاری مسابقات فوتسال در تمام رده های سنی طی سال گذشته و امسال توجه ویژه‌ی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به ورزش بانوان را نشان می دهد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات فوتسال دختران استان کرمان در بردسیر

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار