از ترس پاسخ قریب‌الوقوع حزب‌الله؛

رژیم صهیونیستی نیرو‌های خود را در مرز لبنان افزایش می‌دهد

پس از تاکید حزب‌الله بر پاسخ قریب‌الوقوع به تجاوزات اخیر اسرائیل، ارتش این رژیم از اعزام نیرو‌های بیشتر به مرز لبنان خبر داد.

رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ قریب‌الوقوع حزب‌الله نیرو‌های خود را در مرز لبنان افزایش می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد به نیرو‌های بیشتری دستور داده است در مقر فرماندهی شمالی در مرز لبنان مستقر شوند و تمرینات و آموزش‌های خود را متوقف کنند.

بنا بر اعلام این ارتش، در هفته گذشته «نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و اطلاعاتی آمادگی خود را برای سناریو‌های مختلف در منطقه فرماندهی شمالی تقویت کرده‌اند».

همچنین ارتش اسرائیل امروز در یک پیام توییتری ویدئویی از اعزام تانک‌ها و نیرو‌های زمینی به مرز لبنان منتشر کرد.

پیش از این رسانه‌های اسرائیلی از تصمیم ارتش این رژیم برای بستن حریم هوایی در مناطق مرزی با لبنان خبر داده بودند. شبکه ۱۲ و ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کردند این رژیم حریم هوایی در مرز‌های شمالی را به طور کامل بسته است و نیروی هوایی این رژیم نیز به حال آماده‌باش کامل درآمده است.

یکشنبه گذشته، دو پهپاد در حومه جنوبی بیروت سقوط کردند که مشخص شد هر دو متعلق به رژیم صهیونیستی است و برای عملیات انفجاری به این منطقه که دفتر رسانه‌ای حزب الله در آن قرار دارد فرستاده شده بودند. در این حمله یکی از پهپاد‌ها سقوط کرد و به دست نیرو‌های حزب الله افتاد و دیگری در نزدیکی دفتر این جنبش منفجر شد و خساراتی در این ساختمان ایجاد کرد.

چهارشنبه نیز ارتش لبنان اعلام کرد به سوی سه پهپاد اسرائیلی که حریم هوایی لبنان را نقض کرده اند آتش گشوده و آن‌ها را به بازگشت وادار کرده است.

پس از این اتفاقات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان بر پاسخ قاطع و کوبنده به تجاوزگری‌های اسرائیل تاکید کرد و مقامات این رژیم پس از این سخنان به هراس افتاده و در تلاش هستند نیرو‌های خود را در مرز‌های لبنان تقویت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار