رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد؛

تخصیص ۸۴ هزار تن سیمان رایگان به مناطق سیل زده

فتاح گفت: اهدای بیش از ۸۴ هزار تن سیمان توسط بنیاد مستضعفان به ۱۴ استان آسیب دیده از سیل ابتدای سال ۹۸ محقق شده است.

تخصیص ۸۴ هزار تن سیمان رایگان به مناطق سیل زدهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان, پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از اهدای بیش از ۸۴ هزار تن سیمان توسط بنیاد مستضعفان به ۱۴ استان آسیب دیده از سیل ابتدای سال ۹۸ خبر داد و گفت:این مقدار سیمان به صورت کاملا رایگان و در ۲ مرحله به مناطق آسیب دیده ارسال شده است و اهالی استان‌های گلستان، مازندران، خوزستان، ایلام، مرکزی، لرستان، همدان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، اصفهان، فارس کردستان و قزوین تاکنون از بنیاد مستضعفان سیمان رایگان دریافت کرده اند.

او  با اشاره به اینکه بیشترین سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مردم شریف استان لرستان اختصاص یافته است؛ افزود: با توجه به حجم آسیب‌ها و اعلام نیاز مناطق سیل زده بیش از ۲۲ هزار تن سیمان به استان لرستان اهدا شد و استان خوزستان نیز با ۱۹ هزار تن دومین مقصد ارسال سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان بوده است.


بیشتر بخوانید:تخصیص اعتبار برای ۵ کارخانه تولید لاستیک/ داخلی سازی اقلام وارداتی برای قطع وابستگی
فتاح افزود: کارخانه‌های سیمان تهران، پیوند گلستان، نهاوند، ایلام و هگمتان سیمان مورد نیاز ۱۴ استان هدف را تولید کرده اند و در مرحله اول ۳۱ هزار و ۷۵۵تن و در مرحله دوم ۵۲ هزار ۶۴۰  تن سیمان به استان‌های هدف ارسال شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان تاکید کرد: بنیاد مستضعفان به تمام تعهدات خود در خصوص مناطق سیل زده عمل خواهد کرد و جای هیچ گونه نگرانی برای هموطنان عزیز وجود ندارد.
 
انتهای پیام/
 

۲۲ هزار تن سیمان به استان لرستان اهدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار