فاش شدن تمام مشخصات سه گوشی جدید اپل +تصاویر

تنها چند روز پیش از رونمایی سه گوشی جدید خانواده آیفون ۱۱، تمام اطلاعات آن‌ها در فضای مجازی منتشر شد.

فاش شدن تمام مشخصات سه گوشی جدید اپل +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ماه‌ها شایعه، اطلاعات فاش شده و حدس و گمان، اپل سرانجام سه گوشی جدید خود را در ۱۰ سپتامبر معرفی می‌کند. اما امروز خبری از چین به گوش می‌رسد که بر اساس آن تمام مشخصات دستگاه‌های جدید اپل فاش شده است. پیش از آن که این اطلاعات را با شما در میان بگذاریم به این مسئله توجه کنید که این مشخصات رسمی نیستند و ممکن از در زمان عرضه نهایی متوجه تفاوت‌هایی شوید. با این وجود بسیاری از این مطالب را پیشتر شنیده‌ایم، اما بقیه موارد نیز قابل قبول است.

فاش شدن تمام مشخصات سه گوشی جدید اپل +تصاویر

آیفون ۱۱ - iPhone 11

این گوشی در واقع جانشین آیفون XR است و از این رو در سطح پایین‌تری نسبت به دو گوشی دیگر سال ۲۰۱۹ قرار دارد. قیمت این گوشی نیز مانند XR در آمریکا از ۷۴۹ دلار می‌شود و دقیقا از همان صفحه نمایش LCD آیفون XR بهره می‌برد . درون این دستگاه از تراشه A13 استفاده شده که توسط یک رم ۴ گیگابایتی همراهی می‌شود. دوربین جلوی آن ۱۲ مگاپیکسلی است و سنسور تشخیص چهره آن طوری قرار گرفته که بتوان از زوایای بیشتری قفل تلفن همراه را باز کرد. در نتیجه باز شدن گوشی هنگامی که روی یک میز قرار دارد نیز محتمل به نظر می‌رسد.

فاش شدن تمام مشخصات سه گوشی جدید اپل +تصاویر

آیفون ۱۱ دارای یک باتری ۳۱۱۰ میلی‌آمپری بوده که کمی بیشتر از باتری ۲۹۴۲ میلی‌آمپری XR است. این دستگاه هیچ لمس 3D نخواهد داشت و از قلم اپل پشتیبانی نمی‌کند. در پشت آن نیز یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی طراحی شده است. این گوشی به Wi-Fi 6 و شارژ معکوس مجهز شده است. پیکربندی‌های حافظه داخلی این دستگاه ۶۴/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت است.


بیشتر بخوانید: اپل سرانجام به تعمیرکارهای مستقل اعتماد کرد 


آیفون ۱۱ پرو - iPhone 11 Pro

این دستگاه جانشین آیفون XS  بوده و از همان پنل صفحه نمایش OLED این گوشی استفاده می‌کند. مانند آیفون ۱۱ این دستگاه نیز به تراشه A13، زاویه جدید سنسور تشخیص چهره، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، شارژ معکوس و Wi-Fi 6 تجهیز شده است. قسمتی که این نسخه با مدل قبلی تفاوت دارد در بخش رم، دوربین، پشتیبانی از قلم اپل و پیکربندی حافظه داخلی خواهد بود. این دستگاه دارای ۶ گیگابایت رم، دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی (استاندارد + اولترا واید + تله فوتو) و پیکربندی‌های ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی حافظه داخلی است.

فاش شدن تمام مشخصات سه گوشی جدید اپل +تصاویر

آیفون ۱۱ پرو دارای یک باتری ۳۱۹۰ میلی‌آمپری است که جهشی بزرگ بعد از باتری ۲۶۵۸ میلی‌آمپری XS به حساب می‌آید. گفته می‌شود که در این گوشی از طراحی شیشه‌ای استفاده شده که با طراحی آیفون ۱۱ متفاوت است.

آیفون ۱۱ پرو مکس - iPhone 11 Pro Max

این دستگاه جانشین آیفون XS مکس خواهد بود و از نمایشگر آن استفاده می‌کند. این گوشی از همان سنسور تشخیص چهره بهبود یافته که در دو مدل دیگر دیده شد، بهره می‌برد و تراشه آن نیز یکسان است. همچنین در این گوشی مواردی مانند دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی، شارژ معکوس و پشتیبانی از Wi-Fi 6 به چشم می‌خورد. این گوشی اپل دوربین آیفون ۱۱ پرو را دارد، دارای ۶ گیگابایت رم است و از قلم اپل پشتیبانی می‌کند. باتری آن نیز دارای ظرفیتی برابر ۳۵۰۰ میلی‌آمپر است.

فاش شدن تمام مشخصات سه گوشی جدید اپل +تصاویر

گزینه‌های ذخیره سازی آن با آیفون ۱۱ پرو مشابه خواهد بود و آیفون ۱۱ پرو مکس با همان قیمت XS در سال گذشته یعنی ۱۰۹۹ دلار فروخته می‌شود.

انتهای پیام/

تمام اطلاعات منتشر شده از گوشی‌های جدید اپل

برچسب ها: فناوری ، آیفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار