مدیرکل استاندارد ایلام از اجرای طرح نظارت بر عرضه کالا و مواد غذایی در ایام محرم در استان ایلام خبر داد.

نظارت استاندارد بر عرضه کالا در ایام محرم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام گفت: طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا و موادغذایی همزمان با برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی و ورود زائران کربلا به ایلام اجرا می‌شود.

او افزود: با شروع موج ورود زائران اربعین حسینی به استان، و به منظور صیانت از حقوق زائرین، تیم‌های بازرسی وکارشناسان این اداره کل نیز فعالیت‌های نظارتی و بازدید از موکب‌ها از نظر تاریخ تولید، تاریخ انقضا، شکل ظاهری و علامت استاندارد کالا‌های موادغذایی توزیع شده در ایستگاه‌های صلواتی را تشدید می‌کنند.

همتی اضافه کرد: فروشگاه‌های موادغذایی، سالن‌های غذاخوری، ساندویچی و فست فود، مراکز عرضه خدمات رسانی و قطعات یدکی خودرویی، تعویض روغنی، نانوایی‌ها وایستگاه‌های صلواتی از جمله مراکزی هستند که از لحاظ استاندارد بودن اقلام مصرفی بصورت روزانه مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او اظهار کرد: با توجه به عشق به اهل بیت (ع) و بالا بودن منزلت و جایگاه زائر کربلا نزد مردم استان ایلام، در اربعین سال‌های قبل شاهد کمترین تخلف در این حوزه بودیم و امیدواریم امسال نیز با همکاری تمام اصناف و بازاریان میزبانان شایسته‌ای برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

انتهای پیام/اس

طرح نظارت بر عرضه کالا

برچسب ها: استاندارد ، محرم98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.