افشای اطلاعات گلکسی A90 5G با رندرهای رسمی +تصویر

اسلایدی از تصاویر گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی A90 5G در وبسایت رسمی این شرکت قرار گرفت که پس از مدت کوتاهی حذف شد.

افشای اطلاعات گلکسی A90 5G با رندرهای رسمی +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی جدید سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. این دستگاه که گلکسی A90 نام دارد قرار است جدیدترین عضو میان‌رده‌های گلکسی A سامسونگ شود. این گوشی پشتیبانی از اینترنت 5G خواهد داشت و بالاترین مدل گلکسی A که تاکنون ساخته شده، خواهد بود. اما با این حال مقرون به صرفه‌ترین گوشی 5G حال حاضر این شرکت محسوب می‌شود.

تصاویر فاش شده از گلکسی A90 5G

امروز در کره اسلایدهای تبلیغاتی به ظاهر رسمی از این گوشی فاش شده‌اند که ظاهراً از وب سایت سامسونگ سرچشمه گرفته‌اند. با اینکه این تصاویر دارای رزولوشن پایینی هستند، گوشی را تقریبا به طور کامل به نمایش می‌گذارد. البته این تصاویر سریعا از روی سایت سامسونگ حذف شده‌اند.

افشای اطلاعات گلکسی A90 5G با رندرهای رسمی +تصویر


بیشتر بخوانید: انتشار شایعاتی گسترده مبنی بر کیفیت فوق‌العاده دوربین گلکسی S11


این تصویر به ما می‌گوید در گلکسی A90 مانند A80 از مکانیزم چرخشی برای دوربین استفاده نشده است. اگر به یاد داشته باشید این قابلیت کاری می‌کرد که دوربین اصلی در مواقع نیاز چرخیده و به دوربین سلفی تبدیل شود. به جای این مکانیزم در این گوشی از یک طراحی قدیمی‌تر استفاده شده، یک ناچ قطره‌ای در جلوی گوشی که میزبان دوربین سلفی بوده و یک دوربین سه‌گانه که به صورت عمودی در پشت دستگاه قرار دارد.

به نظر می‌رسد که گوشی سفیدی که در این تصویر به چشم می‌خورد دارای تن رنگ دوگانه در بخش پشتی خود است. بر اساس اطلاعات و مشخصاتی که پیشتر فاش شده این گوشی دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس سوپر امولد است. دوربین اصلی آن نیز دارای ۴۸ مگاپیکسل کیفیت بوده و با یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک اسنپر ۵ مگاپیکسلی که توانایی تشخیص عمق را دارد، همراهی می‌شود. در ضمن شایعاتی درباره قابلیتی با نام "Tilt OIS" نیز منتشر شده است که هنوز به طور کامل مشخص نیست به چه چیزی ارتباط دارد و عملکرد آن چیست.

گلکسی A90 5G حداقل در بعضی بازارها دارای شماره مدل SM-A908N است و بر طبق بنچمارک‌های گذشته در این دستگاه از تراشه Snapdragon 855 استفاده شده است. در حالی که حضور تراشه پرچمداران SoC ممکن است برای یک دستگاه سری A تعجب آور باشد، باید گفت احتمالاً برای پشتیبانی 5G وجود آن لازم است.

انتهای پیام/

اطلاعات گوشی جدید سامسونگ فاش شد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گوشی۷۰
۲۱:۲۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
گوشی۷۰
آخرین اخبار