رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت خبر داد؛

دستگیری قاچاقچیان موادمخدر در خرم آباد با بیش از ۹۵ کیلو تریاک

سرهنگ بخشنده از دستگیری ۲ قاچاقچیان سابقه دار در غرب کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: با ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه فعالیت‌های مجرمانه یکی از مواد فروشان به نام "حامد" که در زمینه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارد؛ پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه چهارم این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریاقتند متهم به تازگی مقادیر معتنابهی مواد مخدر را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری و در صدد است آن را در پوشش مسافرت خانوادگی با خودروی سواری خود به تهران منتقل و توزیع کند.

وی افزود: موضوع، به مرجع قضائی منعکس و پس از هماهنگی‌های انجام شده، ماموران به محل گذرگاه خودروی متهمان اعزام شدند که پس از ۲۴ ساعت مشخص شد متهمان مسیر خود را به سمت غرب کشور تغییر داده و سعی دارند از شهری دیگر عبور کرده و به تهران برسند.


بیشتر بخوانید: جمع آوری ۳۰ معتاد متجاهر در باغ پنبه


سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: با مشخص شدن مسیر جدید حضور قاچاقچیان تیمی دیگر از پلیس پایتخت با هماهنگی و کمک یک تیم پلیسی از شهرستان "خرم آباد" پس از شناسایی خودروی متهمان طی یک اقدام عملیاتی این متهم و یکی از همدستانش را دستگیر و در بازرسی از خودروی آن‌ها ۹۵ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه در داشبورد، کف صندوق، گلگیر و رکاب خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطر نشان کرد: متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر خرم آباد منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/

۹۵ کیلو تریاک به مقصد نرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار