سرهنگ بخشنده خبر داد؛

دستگیری قاچاقچیان سابقه دار با ۳۸ کیلو تریاک و ۸ کارتن سیگار خارجی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۳۸ کیلوگرم تریاک و ۸ کارتن سیگار از قاچاقچیان سابقه دار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: بنابر اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب مبنی بر زیر نظر گرفتن یکی از قاچاقچیان سابقه دار در زمینه موادمخدر و دیگر اقلام غیر قانونی، پرده از تحرکات مشکوک متهمی به نام "بهنام" برداشته و معلوم شد او با همدستی یکی از همدستانش قصد انجام قاچاق مواد مخدر را دارند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری و زیر نظر داشتن مظنونان مشخص شد آن‌ها سفری به شیراز داشته و مقادیری مواد مخدر و سیگار را تهیه و با بارگیری در خودرو سواری خود قصد انتقال آن را از محور‌های مواصلاتی به تهران دارند.

او افزود: با روشن شدن زوایای پنهان پرونده تیمی متشکل از ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت و همچنین پلیس شهرستان شیراز با دریافت مجوز‌های قانونی بلافاصله به محل تردد متهمان اعزام و صبح روز ششم شهریور ماه امسال خودرو متهمان در محدوده شهر شیراز مشاهده و بلافاصله نسبت به توقف آن اقدام شد.


بیشتر بخوانید: دستگیری قاچاقچی تریاک در سیرجان


سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: با توقف خودرو، بلافاصله متهمان این پرونده دستگیر و در بازرسی از خودرو، ۳۸ کیلو تریاک و ۸ کارتن سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/

کشف ۳۸ کیلوگرم تریاک و ۸ کارتن سیگار از قاچاقچیان سابقه دار

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار