کشف ۳۰۶ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه پلیس سیرجان

فرمانده انتظامی استان کرمان ازکشف ۳۰۶ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان خبر داد.

کشف ۳۰۶ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه پلیس سیرجانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سیرجان با انجام کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله موادمخدر از محدوده شهرستان بافت به سمت استان اصفهان مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران با استقرار شبانه در محور بافت-سیرجان به ۲ دستگاه خودرو مشکوک شده و به آن‌ها دستور ایست دادند، اما سرنشینان این ۲ خودرو با تیراندازی به سمت ماموران با افزایش سرعت از محل فرار کردند.

سردار ناظری تصریح کرد: در ادامه این عملیات قاچاقچیان پس از مواجهه با آتش پرحجم ماموران ۲ دستگاه خودروی خود را در یک نقطه رها و با استفاده از تاریکی شب از دید ماموران خارج شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران یکی از قاچاقچیان حین فرار دستگیر و از یکی از خودرو‌های بر جا مانده ۳۰۶ کیلوگرم تریاک کشف شد که تلاش پلیس برای پاکسازی منطقه و دستگیری قاچاقچیان فراری ادامه دارد.

همچنین فرمانده انتظامی استان در عملیات دیگر گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر سوداگران مرگ در انتقال ۱۰۳ کیلوگرم هروئین ناکام ماندند و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.
انتهای پیام/ح

کشف موادمخدر درسیرجان

برچسب ها: موادمخدر ، مشکوک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.