آغاز شمارش معکوس عملیات تعمیر منازل سیل زده خوزستان

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از پایان عملیات تعمیر منازل مسکونی در مناطق سیل زده استان تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود انصاریان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان در جمع مدیران شعب شهر‌های آسیب دیده از سیل سال جاری گفت: بر اساس تقسیم کار بنیاد مسکن کشور، بازسازی شهر‌های اهواز، شوش، دزفول، ایذه، اندیمشک، مسجدسلیمان و خرمشهر به استان خوزستان سپرده شد و مابقی شهر‌های آسیب دیده به ۵ استان دیگر واگذار شدند.

او اظهار کرد: بر اساس برآورد‌ها و ارزیابی‌ها ۴ هزار ۸۵۸ واحد تعمیری و احداثی (یکهزار و ۸۶ واحد تعمیری و ۳ هزار و ۷۷۲ واحد احداثی) ارزیابی شد که تا کنون کار تعمیرات ۹۵ درصد واحد‌های تعمیری خاتمه یافته و احداث ۷۲۳ واحد هم آغاز شده است.

انصاریان با بیان اینکه تا پایان شهریور کار واحد‌های تعمیری خاتمه می‌یابد بیان داشت: مدیران شعب باید در مورد تسریع در روند بازسازی موانع احتمالی کار را پیش بینی و در این خصوص تصمیم به موقع و مقتضی بگیرند.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: شرایط سخت آب و هوایی و سایر مشکلات را می‌دانیم، اما هیچ عاملی نباید مانع تسریع در بازسازی خانه‌های مردم شود.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان اذعان داشت: توجه به کیفیت و ایمن سازی منازل در حال ساخت، خط قرمز بنیاد مسکن است بنابراین مدیران شعب و ناظرین فنی این مساله مدنظر قرار داده و مقررات ملی ساختمان رعایت شود.

در ادامه این جلسه سید محسن میرسالاری معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با تاکید بر رعایت انضباط اداری و مالی خواستار همکاری بین بخشی و بین شهری شهرستان‌ها شد

او افزود: در موضوع سیل و زلزله علاوه بر دقت در کار سرعت در بازسازی عامل مهمی در اعتماد سازی عمومی و تقویت جایگاه بنیاد مسکن به حساب می‌آید.

انتهای پیام/گ

ادامه بازسازی منازل سیل زده

برچسب ها: مسکن ، راه و شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار