رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان خبر داد؛

پروژه نیمه تمام سمنان در انتظار بودجه یک هزار و ۵۲۷ میلیارد تومانی

نادر مالکی گفت: ۳۷۰ طرح و پروژه نیمه تمام ملی و استانی در سمنان نیازمند اختصاص بودجه یک هزار و ۵۲۷ میلیارد تومانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان ضمن بیان اینکه بالغ‌بر ۳۷۰ طرح و پروژه نیمه تمام ملی و استانی در استان سمنان وجود دارد،گفت: برآورد ما تا این لحظه برای تکمیل این تعداد طرح یک‌هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان اعتبار است که البته امسال در بودجه اولویت با پروژه‌های در حال تکمیل خواهد بود.

او ضمن بیان اینکه تمام تلاش‌ها بر اتمام طرح‌های به‌جای‌مانده قبل است، افزود: به عمده پروژه‌های نیمه‌کاره استان سمنان اعتبار اختصاص داده شد تا امسال پروژه‌ها به اتمام برسند و در دهه فجر شاهد افتتاح برخی از آن‌ها باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان بابیان اینکه در تخصیص بودجه و اعتبارات به شهرستان‌های استان آمایش سرزمینی لحاظ شده است، ابراز داشت: سمنان از جمله استان‌هایی است که در آن آمایش سرزمینی برای تخصیص بودجه و اعتبار به صورت شهرستانی و استانی ۱۰۰ درصد صورت گرفته است.

مالکی در پاسخ به این پرسش که اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان در چه مرحله قرار دارد، تصریح کرد: در این سفر بالاترین اعتبار موجود به شاهرود تعلق گرفت، اما برای هیچ شهرستانی هنوز ابلاغ نشده است و تصور ما بر این خواهد بود که مهرماه این اعتبارات ابلاغ شود.

او بابیان اینکه می‌بایست مسئولان در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، افزود: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود برای جذب اعتبارات حوزه خود اقدام کنند لذا اهتمام به این موضوع می‌تواند باعث تکمیل زودهنگام پروژه‌های موجود در استان سمنان شود.

انتهای پیام / م

صرفه جویی در هزینه های دستگاه های اجرامی گامی موثر در تکمیل سریع پروژه های استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار