اسماعیلی: المپیکی می‌شویم، اما باید امکانات‌مان بیشتر شود/ توپ تمرینات تیم ملی امید بهتر از توپ‌های لیگ برتر است

دروازه بان تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: تیم ما به المپیک صعود می‌کند، اما باید امکانات‌مان روز به روز بهتر شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  معراج اسماعیلی دروازه بان تیم ملی فوتبال امید ایران درباره برگزاری مرحله سوم اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: وضعیت اردوی مان روز به روز بهتر می شود و امکانات بیشتری در اختیار ما قرار می گیرد. برای اولین بار هم هتل خوبی برای تیم امید گرفته اند. ۲ بازی دوستانه خوب هم با ازبکستان انجام می دهیم که امیدوارم دیدارهای تدارکاتی هم بیشتر شود چراکه این موضوع به سودمان است.

او درباره نارضایتی مهدی قائدی از امکانات تیم ملی امید و برگزاری تمرینات عصرگاهی این تیم خارج از مرکز ملی فوتبال گفت: سه تیم ملی در مرکز ملی فوتبال حضور دارند و شش جلسه تمرین می کنند. زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال کیفیت خوبی دارد. هرچند شرایط زمین صدا و سیما تا حدی نامناسب است اما می توان در آن‌ تمرینات مدنظر کادرفنی را انجام داد.


بیشتر بخوانید: رویای شیرین فرهاد/ تیم ملی فوتبال امید ایران درصدد صعود به المپیک ۲۰۲۰


دروازه بان تیم ذوب آهن درباره اینکه آیا تیم ملی امید با امکانات فعلی اش می تواند به المپیک صعود کند یا خیر، بیان کرد: کادرفنی و حمید استیلی تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط مناسب به کار گرفته اند. ما به المپیک می رویم اما شرایط هم باید روز به روز بهتر شود. 

اسماعیلی درباره تمرین کردن زیرنظر فرهاد مجیدی گفت: او ارتباط خوبی با بازیکنان جوان برقرار می کند و این موضوع به سود ما است. 

او درباره پایین بودن کیفیت توپ های لیگ برتر و برگزاری تمرینات تیم امید با توپ های متفاوت اظهار داشت: توپ های لیگ برتر خیلی بد است و توپی که سال گذشته از آن در لیگ استفاده می شد، خیلی بهتر بود. توپ های  جدید سنگین است اما در تمرینات تیم ملی امید از توپ های مولتن استفاده می کنیم که کیفیت بالایی دارد.


بیشتر بخوانید: نمازی دستیار مجیدی در تیم امید شد


انتهای پیام/ 

اظهارات اسماعیلی درباره تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار