طی پیامی؛

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز پدافند هوایی را تبریک گفت

فرمانده نیروی زمینی ارتش با صدور پیامی روز پدافند هوایی را به فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی ارتش تبریک گفت.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز پدافند هوایی را تبریک گفتبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با صدور پیامی روز پدافند هوایی را به فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی ارتش تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

برادر و همرزم عزیزم امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد

فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

دهم شهریور ماه، فرصت مغتنمی است برای بازخوانی مجاهدت، ایثار و مقاومت‌های فرزندان ملت در نیروی پدافند هوایی که همواره با جنس اقتدار، استقامت و عزمی پولادین در حفاظت از آسمان امن ایران اسلامی فداکارانه در میدان حاضرند.

به‌برکت هدایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله)، خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی و نیز همراهی مردم و قدرت نیرو‌های مسلح، امروز آسمان جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین آسمان دنیاست و جایی که دشمن تخطی کند، چشمان تیزبین پدافند هوایی کشور‌مان به او فرصت نخواهد داد و در کسری از زمان متجاوزان را فرو خواهد نشاند.

بی شک مجموعه ارزشمند پدافند هوایی در ایجاد آسمان امن و حفظ و تقویت بازدارندگی و توانمندی دفاعی کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و نماد قدرت، عظمت و افتخار ملتی است که دربرابر هرگونه تجاوز و گستاخی، مردانه ایستاده است.

اینجانب به نیابت از همرزمان شما در نیروی زمینی ارتش، روز پدافند هوایی را به شجاع دلان آسمان ولایت قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیق جنابعالی را در تحقق منویات مقام عظمای ولایت، تحت توجهات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ کیومرث حیدری

انتهای پیام/

پیام تبریک فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت سالروز پدافند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار