پیامک‌های دریافتی یازدهم شهریورماه؛

مشکل آب و تلفن همراه در روستای چاهشور/ درخواست پیگیری پذیرفته‌شدگان کادر اداری آزمون ۹۶ قوه قضاییه

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یازدهم شهریورماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

 

6612...0910: سلام به سردارمومنی رئیس مواد مخدر بگوید وقتی زحمت می کشی معتاد را در کنپ 2ماه ترکش می دهید بعد از ترک بیکار رهایش می کنید  دوبار می رود دنبال مواد 95 درصد اعتیاد خلاف های اجتماعی و طلاق بخاطر بیکاری افراد است برای رضای خدا معتاد ترک کرده رو بیکار رهایش نکنید.

 

8296...0915:  سلام مسئولین محترم شما رابه ایام محرم قسم فکری به حال مشکل آب و تلفن همراه روستای چاهشور شماره یک از شهرستان دلگان استان سیستان وبلوچستان؟ خواهش میکنم پیگیری کنید؟ در ضمن راجع به آنتن تلفن همراه این روستا بگم که روستای کناری ما5 کیلومتربا ما فاصله دارد اینترنت فورجی دارد ولی روستای ماکه5روستا مرتبط با آن است ندارد. این بی انصافی نیست؟

 

1905...0912: سلام. ابتدای خیابان جیحون پایین تر از آزادی باشگاه تامین اجتماعی و بانک ملت نورافکن های با مصرف خیلی زیاد شب ها روشن می نمایندکه تصورمی شود با توجه به داشتن نگهبان نیازی به این همه روشنایی نباشد.

 

9853...0937: سلام چرا در ماه محرم الحرام فکری به حال این بدپوشش ها و  بدحجابی انجام نمی شود فکری به حال آنها شود که حضرت زینب نالان و گریان است و افسوس می خورند از شهدای کربلا که جوابشان این شد.

 

3175...0912: سلام. لطفا به نظام وظیفه بگین برای مشمولین غایب بیش از هشت سال یک فرصت چند روزه دیگه برای ثبت نام و پرداخت جریمه بدن. خیلی ها نتونستن ثبت نام کنند.

 

7602...0917: لطفا با معاونت منابع انسانی قوه قضاییه مصاحبه کنید و بپرسید جذب پذیرفته شدگان کادر اداری آزمون 96 قوه قضاییه از کی شروع خواهد شد.

 

1637...0915: سلام من کارگر در نمایندگی سایپا دیزل هستم حقوق ما رو که نبردن بالا الان رفتیم بیمه فیش گرفتیم بیمه مون رو کامل نریختن و حق اولاد و دیگر مزایا رو که ندادن رفتن برگه خالی دادن که ما امضا کنیم بعد توش نوشتن که ما کل حقوق و مزایا رو گرفتیم ما الان از کجا پیگیری کنیم.

 

8843...0912: وجود استخر در کنار دفتر نماینده آرامش و آسایش را از اهالی کوچه فروغی پنجم شهرستان شاهرود گرفته است. لطفا سری بزنید.

 

2511...0922: با عرض سلام. از یک شهریور در بیمارستان شهید مطهری ابلاغ شده که مبلغ ۴۲ هزار تومان برای همراه بیمار گرفته شود و هیچ گونه خدماتی ارائه نمیشه پیگیر شدیم میگن این مبلغ فقط برای حضور شما کنار بیمار است و نه جا و نه غذا میدن.


1183...0990: سلام اضافه کار و سنوات ما بیمارستان شهدا گنبد کاووس استان گلستان  11ماه عقب افتاده لطفا پیگیری بفرمایید( با این تورم وگرانی چه کنیم)


9647...0912: سلام خلجی هستم از تهران مي خواستم خواهش و استدعا كنم خبری در خصوص پروژه های رها شده آسفالت ريزی لاين های كناری جاده آزادگان (آيت الله مهدوي كنی ) در مسيرهای شمال و جنوب گزارشی تهيه كنيد ماه هاست كه نيمه كاره رها شده و روزانه كلی ترافيك و هدر رفتن سوخت رو شاهديم ممنون.

 

6011...0915: سلام خسته نباشید از برنامه‌های خوبتان تشکر میکنیم لطفا در خصوص مدارک لیسانس و فوق لیسانس قلابی مدیران ارشد ادارات دولتی بررسی به عمل آورید چون اکثر مدیران مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس برق صنعتی دارن که ربطی به کارشون نداره تشکر.

 

8168...0917: سلام اعتصاب کارگران پالایشگاه فاز 12 از 10 شهریور به دلیل عدم انجام قرارداد و عدم افزایش حقوق سالیانه، عدم پرداخت عیدی و سنوات سال گذشته عدم پرداخت قطع امکانات و مزایای بدی آب و هوا.

 

7214...0919: وضعیت تحویل دناهای ثبت نام شده ایران خودرو و حذف غیرقانونی کروز رینگ ترمز دیسکی عقب راهزنی در روز روشن است چرا کسی جوابگو نیست.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار