رئیس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ارائه بلیط نیم بها در تئاتر همانند سینما می‌تواند به جذب مخاطب کمک کند.

شهلا شفیعی رئیس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: تشویق رسانه‌های شنیداری به پخش برنامه‌های نمایشی و جذب مخاطب، ایجاد یارانه‌های فرهنگی برای کالاهـا و خـدمات فرهنگـی ارائـه شـده در حـوزه تئاتر و افزایش تعداد سالن‌های نمایشی می‌تواند توسعه منجر توسعه تئاتر شود.

او افزود: از آنجـا کـه برقـراری ارتبـاط مناسـب بـا تئـاتر و افـزایش مخاطبـان آن نیازمنـد بسترسازی بلندمدت است، تـلاش بـرای نهادینـه کـردن تئـاتردر حـوزه آمـوزش عمومی می تواند به این مهم کمک کند.

شفیعی بیان داشت: برقراری ارتباط ساختمند و تعریف شده با آموزش و پرورش برای بردن تئـاتر بـه مدارس از طریق آموزش‌های فوق برنامه و اجرای چند نمـایش در طـول هـر سـال برای دانش آمـوزان و نیـز دعـوت از مـدارس بـرای تماشـای برخـی نمـایش هـای متناسب با سـن دانـش آمـوزان مـی توانـد در بلنـد مـدت مخاطبـانی را بـرای تئـاتر پرورش دهد که تئاتر را نیازی فرهنگی برای زندگی خود قلمداد کنند.

تصریح کرد: بررسی راهکاری برای ارائه بلیت نیم بها در تئاتر باید انجام شود چرا که این کار مانند سینما می‌تواند به جذب مخاطب در تئاتر کمک کند.

انتهای پیام/م

توسعه تئاتر و جذب مخاطب برای این حرفه

برچسب ها: تئاتر ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.