برای آثار تئاتر تبلیغات کمی انجام می‌شود

رئیس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: تبلیغـات در حیطـه تئاتر بسیار کمرنگ است و اگر تبلیغـات کـافی در این حوزه انجام شود، مردم استقبال بیشتری از تئاتر می کنند.

شهلا شفیعی رئیس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اگر بخواهیم آثار تئاتر را با آثار سینمایی مقایسه کنیم می‌بینیم کـه تبلیغـات در حیطـه تئاتر بسیار کمرنگ است و اگر تبلیغـات کـافی در این حوزه انجام شود، مردم تئاتر را به عنوان یک کالای فرهنگی در سـبد فراغتـی خـود قرار مـی دهنـد.

او افزود: به منظور استفاده از تئاتر به عنوان یک کالای فرهنگـی در اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه در حوزه اوقات فراغت، توصیه‌ها و پیشنهادات کاربردی بـرای این دو حوزه ارائه می‌شود.

شفیعی بیان داشت: با توجه به تأثیر معنادارِ تبلیغات بر نحوه گذران اوقات فراغـت، پیشـنهاد مـی شـود سازمان‌های مرتبط در حوزه نمایش، به گسترش تبلیغات و جذب مخـاطبین خـود بپردازند.

ادامه داد: از آنجایی که به غیر از هزینه‌های مربوط به بلیت تئاتر، هزینه‌های دیگری مربـوط به هزینه‌های جانبی مانند هزینه حمل و نقل، هزینه خورد و خوراک و... از عوامل مؤثر بر تقاضای تئاتر در اوقات فراغت است، توصیه می شود در تحقیقی خاص به بررسی چگونگی تأثیر این هزینه‌ها برتقاضای تئاتر پرداخته شود.

این مقام مسئول گفت: تولید و پخش برنامه هـای نمایشـی و اختصـاص دادن یـک شـبکه بـه برنامـه هـای نمایشی مانند تله تئاترهـا در ایـام مختلـف شـبانه روز بـرای اسـتفاده مـردم در ایـام فراغت صورت پذیرد.

انتهای پیام/م

ترویج آثار نمایشی با تبلیغات 

برچسب ها: تئاتر ، اوقات فراغت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.