بری گراسمن، فعال صلح اعلام کرد حزب الله هیچ اقدامی را به طور تصادفی و اتفاقی انجام نمی‌دهد؛ حمله حزب الله به رژیم صهیونیستی یک حرکت حساب شده بود.

بری گراسمن: حمله حزب الله به اسرائیل اقدامی حساب شده بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، بری گراسمن، فعال صلح در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی گفت: «حمله حزب الله به رژیم صهیونیستی یک اقدام حساب شده بود.»

گراسمن گفت: «حزب الله هیچ اقدامی را به طور تصادفی و اتفاقی انجام نمی‌دهد. این اقدام حزب الله یک حرکت حساب شده بود. نیرو‌های اشغالگر به روشی تجاوزکارانه مواضع حزب الله در سوریه و لبنان را هدف حملات خود قرار دادند. به نظرم این اقدامی مقتضی و کامل و بی عیب و نقص ضد یک هدف نظامی در سرزمین‌های اشغالی بود.»

وی افزود: «اینکه برخی کشور‌ها می‌گویند اسرائیل حق دفاع از خود را دارد مایه تاسف است. آنچه که اسرائیل در حمله به سوریه و لبنان انجام داده است به منزله دفاع از خودش نبوده است. ما شاهد حملات اسرائیل به اهدافی در عراق، سوریه و لبنان و دیگر نقاط بوده ایم. نمی‌توان از اشغالگری هیچ دفاعی کرد.»

وی افزود: «اقدامات اسرائیل جنگ طلبانه و تروریستی هستند. اقدام حزب الله یک اقدام تلافی جویانه حساب شده ضد اشغالگری بود. این حمله در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل ضد نیرو‌های حزب الله در لبنان و سوریه بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار