آغاز طرح ملی بانوی آب در قاین

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قاین از آغاز طرح ملی بانوی آب در پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در راستای آموزش مدیریت مصرف آب خبر داد.

توکلی مدیر امور آب و فاضلاب قاین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: طرح ملی آموزشی بانوی آب با همکاری فرماندهی بسیج سپاه پاسداران شهرستان قاینات در پایگاه‌های بسیج خواهران بنت الهدی و الزهراء شهر قاین برگزار شد.

او با اشاره یه افراد شرکت کننده افزود: طرح ملی آموزشی بانوی آب با حضور تعداد ۱۵۰ نفر از بانوان بسیجی شهر قاین برگزار شد.

توکلی بیان کرد: در این جلسات به بیان اهمیت نقش آب در تداوم زندگی، وضعیت منابع آبی شهرستان و تبعات ناشی از خشکسالی‌های اخیر پرداخته شد.

مدیر امور آب و فاضلاب قاین اظهار کرد: همچنین در خصوص اهمیت صرفه جویی در مصرف آب با محوریت بانوان که مهم‌ترین رکن آموزشی فرزندان می‌باشند به بحث و گفتگو پرداخته شده است.

او در پایان عنوان کرد: از بانوان شرکت کننده در جلسه می‌خواهیم به عنوان مدیران خانه بر نحوه صحیح مصرف آب و انرژی نظارت بیشتری داشته و پشتیبان صنعت آب و فاضلاب در راستای حفظ این موهبت الهی باشند.

انتهای پیام / ط ا

حضور ۱۵۰ نفر در طرح ملی بانوی آب

برچسب ها: وزارت نیرو ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار