مرکز درمانی رمشک به زودی افتتاح می‌شود

مرکز بستردرمان رمشک با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است که بزودی افتتاح و مردم این منطقه از مزایایی آن بهره‌مند خواهند شد.

مرکز درمانی رمشک به زودی افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  حیدروند مدیر ملی طرح توسعه و آبادانی قلعه گنج از سوی بنیاد مستضعفان گفت:

ساختمان مرکز درمانی دهستان رمشک با زیربنای ۱ هزار مترمربع توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حال تکمیل که بزودی افتتاح ومردم این دهستان از مزایایی آن بهره‌مند خواهند شد.

او افزود: این مرکز درمانی ۱۲ تختخوابی دارای بخش‌های اداری، اورژانس، بستری، آزمایشگاه و نمونه‌گیری خون است.

حیدر وند گفت:عملیات اجرایی این ساختمان سال ۹۶ با حضور سعیدی‌کیا رئیس وقت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی آغاز شد و تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر ملی طرح توسعه و آبادانی قلعه‌گنج شهر نمونه اقتصاد مقاومتی گفت: این مرکز درمانی در محله علی‌آباد رمشک و در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در حال ساخت است.

او ادامه داد: خرید تجهیزات پزشکی و تامین نیروی انسانی این مرکز درمانی به عهده دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و وزارت بهداشت است.

حیدروند با بیان اینکه تاکنون بیش از سه میلیاردتومان جهت ساخت این مرکز از سوی بنیاد مستضعفان هزینه شده است گفت: این مرکز در دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین نقطه استان ساخته میشودکه مردم این دهستان برای درمان مسافت زیادی را باید طی کنند.

دهستان رمشک با ۱۵ هزار نفر جمعیت و بیش از ۵۰ روستا در فاصله ۵۵۰ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد که مردم این دهستان برای درمان باید این مسافت را طی تا به مراکز درمانی و تخصصی برسندو برای درمان‌های سرپایی باید مسافت ۲۰۰ کیلومتری را طی تا به بیمارستان شهدای قلعع کنج برسند و در اقن مورد متحمل سختی‌های زیادی هستند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار