شهرکی؛

مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ستاره دار می شوند

مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از ستاره دار شدن مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در برنامه ریزی و افق سال آینده این سازمان خبر داد.

مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ستاره دار می شوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیر کل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سفر به استان آذربایجان غربی در جمع سرمایه گذاران و مسئولان مجتمع‌های خدماتی و رفاهی این استان گفت: عمده تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور امنیت سرمایه گذاری و تسهیل فرایند سرمایه گذاری فعالین این عرصه است.

حمید رضا شهرکی افزود: آذربایجان غربی با توجه به دارا بودن بالاترین مبادی ورود و خروج به کشور و جمعیت و نقاط گردشگری متعدد از ظرفیت و اهمیت بالایی برای سرمایه گذاری در زمینه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی را داراست.

 شهرکی ادامه داد: با توجه به انتقال وظایف ساخت و توسعه راه‌های روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و وجود حدود سه هزار روستا در استان آذربایجان غربی که عمده آن‌ها دارای مسیر‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی هستند، اهمیت سرمایه گذاری در این حوزه و ارائه خدمات حین سفر به مسافران باید در اولویت قرار گیرد.

مدیر کل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: به منظور ایجاد رقابت بین مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و رتبه بندی آن‌ها و با توجه به برنامه ریزی و افق سال آینده سازمان تمام مجتمع‌های خدماتی و رفاهی دارای ستاره خواهند شد تا مسافرین برحسب تعداد ستاره مناسب‌ترین مجتمع خدماتی و رفاهی را انتخاب نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی در مورد وضعیت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در استان گفت: هم اکنون ۲۲ مجتمع خدماتی و رفاهی در حال بهره برداری، ۲۶ مورد در حال احداث و ۵۵ مورد در حال طی مراحل بررسی و استعلام قرار دارد.

ارسلان شکری با تاکید بر جذب سرمایه گذار با توجه به ظرفیت بالای استان در تردد و هم مرز بودن با سه کشور و گذر کریدور‌های مهم و دارا بودن ویژگی مهم ورودی اروپا و همچنین جاذبه‌های متعدد گردشگری و طبیعی و تاریخی و آثار ثبت شده ملی و جهانی همچون تخت سلیمان و قره کلیسا و نیز وجود معادن متعدد افزود: وجود مجتمع‌های خدماتی و رفاهی می‌تواند نقش بسزایی در کاهش تصادفات و آرامش رانندگان و مسافرین در جاده‌ها داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیر کل و جمعی دیگر از مسئولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی پیش از این نشست به صورت میدانی از قسمت‌های مختلف پایانه بار ارومیه بازدید کردند.
 
انتهای پیام/م
 

مدیر کل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشوربه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.