فرماندار تکاب؛

تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای عمران شهری تکاب

فرماندار تکاب از تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای عمران این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمود زمانی فرماندار تکاب  در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر تکاب گفت: ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و عمران شهری این شهرستان اختصاص یافته که امسال هزینه می‌شود.

او افزود: این میزان اعتبار از محل سهم این شهرستان از اعتبارات سه درصد درآمد‌های نفت و گاز و اعتبار توازن استانی تامین و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تصویب شده‌است.

زمانی اظهار داشت: این اعتبار برای توسعه خدمات، بهبود حمل و نقل شهری، احداث تقاطع غیرهمسطح «قجور» و تکمیل کمربندی اصلی شهر هزینه خواهد شد.

او بیان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری باید با یک برنامه عملیاتی و بدون توجه به حاشیه‌ها به دنبال بهبود و توسعه عمران شهری باشند.

فرماندار تکاب با بیان اینکه انسجام سیاسی و اجتماعی ایران محصول انقلاب اسلامی است، افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری به مسائل تفرقه‌برانگیز دامن نزنند و همواره اتحاد و همبستگی خود را در راستای حل مشکلات شهری حفظ کرده و به مطالبات منطقی شهروندان پاسخ دهند.

زمانی ادامه داد: مصوبات شورای شهر باید منطبق با قانون و دارای پشتوانه پژوهشی و پیوست فرهنگی و اجتماعی باشد تا اجرای آن‌ها موجب تحقق مطالبات مردمی و برآورده شدن نیاز‌های عمومی شهر شود.
 
انتهای پیام/م
 

دیدار فرماندار تکاب با اعضای شورای شهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.