ترامپ: صادق‌خان بهتر است به جای پرداختن به بازی گلفِ من، بر حمله با سلاح سرد تمرکز کند

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری خطاب به شهردار لندن گفت بهتر است به جای پیگیری بازی‌های گلف وی، بر مقابله با جرایم حمله با سلاح سرد در انگلیس، تمرکز کند.

ترامپ: صادق‌خان بهتر است به جای پرداختن به بازی گلف رئیس‌جمهور بر حمله با سلاح سرد تمرکز کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در واکنش به آخرین یادداشت‌های تمسخرآمیز صادق‌خان، شهردار لندن، در توییتی نوشت بهتر است او به جای پیگیری فعالیت‌های ورزشی ترامپ بر مقابله با جرایم حمله با سلاح سرد در انگلیس تمرکز کند.

ترامپ در صفحه توییتری خود نوشت «جرایم سلاح سرد در لندن کاملا از کنترل خارج است. مردم حتی از راه رفتن در خیابان‌ها می‌ترسند. او (صادق خان) یک شهردار افتضاح است که نباید در کار ما دخالت کند!»

جالب آنکه، نسخه نخست این پیام بلافاصله به دلیل تعدادی اشتباه املایی در آن از صفحه توییتر حذف و سپس دوباره منتشر شد. ترامپ هم نام و هم نام‌خانوادگی صادق خان را اشتباه نوشته بود.

انتقادات آتشین ترامپ پس از آن مطرح می‌شود که صادق خان به تازگی با تمسخر وی، گفته بود رئیس‌جمهور آمریکا در زمان وقوع توفان دوریان در این کشور که چندین ایالت را درگیر کرد، مشغول وقت‌گذرانی با بازی گلف بوده است.

این دو سیاستمدار از مدت‌ها پیش بنا به مواضع اعتقادی خود درگیری‌های لفظی بسیاری داشتند که همچنان نیز ادامه دارد. اخیرا، صادق خان موضع ترامپ در خصوص تغییرات آب و هوایی را مورد سوال قرار داده و او را در این زمینه سرزنش کرده است. ترامپ هم در مقابل، به نتایج عملکرد شهردار لندن تاخته است.

انگلیس در چند سال گذشته از افزایش جرایم خشونت‌آمیز رنج برده که به ویژه در لندن و دیگر شهر‌های بزرگ این کشور به درجات نگران کننده‌ای رسیده است. حمله با چاقو یکی از موارد رایج این حملات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار