پخت ۷۲ دیگ غذا برای محرومان شاهین‌شهری

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت:در شب هفتم ماه محرم به نام حضرت علی اصغر (ع) با مشارکت هیئات مذهبی، ۷۲ دیگ بزرگ غذا برای محرومان شاهین‌شهر تهیه و توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت‌الاسلام حسن بابایی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: در شب هفتم ماه محرم به نام حضرت علی اصغر (ع) با مشارکت هیئات مذهبی، ۷۲ دیگ بزرگ غذا برای محرومان شاهین‌شهر تهیه و توزیع می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: هیئت مذهبی محرم امسال با همکاری کمیته امداد امام خمینی این شهرستان، نذری‌های خود رابین مددجویان این نهاد توزیع می‌کنند و در صورتی که غذایی بماند به زائران امام حسین (ع) خواهند داد.

او از هیئت مذهبی خواست درکنار عزاداری‌های سرور و سالار شهیدان (ع) و شهدای واقعه کربلا، فلسفه صحیح قیام امام سوم شیعیان را برای عزاداران تبیین کنند.

بابایی هیئات عزاداری را به پرهیز از بستن راه‌ها و ایجاد ترافیک در خیابان‌ها و کم کردن صدای بلندگو‌های خیمه‌ها به‌طوری‌که برای همسایگان مزاحمت ایجاد نکند دعوت کرد و افزود: برخی از اعضای هیئات مذهبی نباید پس از عزاداری، با صدای موتورسیکلت‌های خود موجب نارضایتی شهروندان شوند و پلیس مصمم به برخورد با هنجارشکنان است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: اشعار سطحی و اشتباهی که عقاید شیعه را زیر سؤال می‌برد و باعث بهانه‌جویی دشمنان شیعه می‌شود ممنوع است و این اشعار پیش از اجرا به تائید اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر برسد.

او اظهار داشت: به برخی از هیئت مذهبی که از عبارات منتسب به جریان‌های شیعه انگلیسی، عرفان‌های نوظهور و انجمن حجتیه نوین استفاده می‌کردند تذکر داده شد و مسؤولان هیئت‌های مذهبی اشتباهات خود را اصلاح کردند.

بابایی تصریح کرد: عزاداری سرور و سالار شهیدان به گونه پربار باشد که از بین عزاداران شهدای مدافع حرم اهل‌بیت (ع) هم، چون شهیدان حججی و محمدی تربیت شوند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه به فعالیت ۲۰۰ هیئت مذهبی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه اشاره کرد که به همه مسؤولان دسته‌های عزاداری ۲۰ مورد از بایدونباید‌های عزاداری تذکر داده‌شده است.

انتهای پیام/م

 

فعالیت ۲۰۰ هیئت مذهبی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار